۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۱۲

سخنان مستندسازان در اختتامیه جشنواره فجر/ تشکر از جانبازان تا نگرانی برای محیط زیست

سخنان مستندسازان در اختتامیه جشنواره فجر/ تشکر از جانبازان تا نگرانی برای محیط زیست

برگزیدگان بخش‌های مختلف سینماحقیقت سی و دومین جشنواره فیلم فجر هنگام دریافت سیمرغ‌هایشان سخنان کوتاهی ایراد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، معرفی داوران بخش سینمای مستند امروز در حاشیه اختتامیه سی و دومین جشنواره فجر با یک نماهنگ انجام شد. از میان داوران رامین فاروقی به نمایندگی از هیات داوران در ابتدا گفت: بیانیه هیات داوران بخش مستند به دلیل رعایت زمان بندی حذف شد.

مهدی نورمحمدی که جایزه بهترین دستاورد فنی هنری را دریافت کرد، گفت: محیط زیست و طبیعت سرزمین زیبای ما ایران هم اکنون با چالشی جدی مواجه است و مستندسازان به عنوان دیده‌بان این خطرات محیط زیستی را منتقل می کنند و من امیدوارم که از مستندسازان برای رفع این چالش ها حمایت شود.

در ادامه غلامرضا نعمت پور برنده سیمرغ بهترین تحقیق و پژوهش عنوان کرد: اگر من موفقیتی دارم مدیون تاریخ کهن و فرهنگ غنی لرستان هستم.

مجتبی میرطهماسب برنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران تنها به یک بیت شعر اکتفا کرد و گفت: ما را به سخت جانی خود این گمان نبود.

مرتضی رزاق کریمی برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند با تشکر از برگزارکنندگان جشنواره امسال اظهار کرد: من از مسئولان تشکر می کنم که امسال جشنواره را در سطحی متفاوت از دوره های قبل برگزار کردند و از مدیران که با مدیریتی که داشتند با بازگشایی خانه سینما نویدبخش روزهای خوشی برای ما بودند و همچنین از کارگردان فیلمم که علاوه بر کارگردان صاحب وقایع تلخی هم بود، تشکر می کنم.

وی در پایان اظهار کرد: سینمای مغفول مستند بهترین فرصت برای نمایش چهره پلید خشونت برای مردم جهان است. هر فیلم مستند سندی از دوره خود است. همچنین آخرین تشکرم از جانبازان شیمیایی است.

کد خبر 2234596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha