۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۵۳

کلانتری:

رونق توليد موجب اشتغال است

رونق توليد موجب اشتغال است

دهلران- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: رونق توليد موجب رونق اشتغال است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين كلانتري صبح چهارشنبه در بازدید از طرح هاي كشاورزي دهلران گفت: مردم بهترين توليد كننده هستند و نقش دولت نظارتي، هدايتي و حمايتي است.

وي بر ضرورت نظارت بر طرح ها تاكيد كرد و افزود: طرح هايي كه بهره برداري مي شود بايد توسط دستگاه هاي متولي نظارت شوند تا در طول كار با مشكل ورشكستگي مواجه نشوند.

معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام مردم را عامل اصلي توسعه، توليد وسرمايه گذاري دانست و اظهار داشت: مردم بايد همت كنند و با مشاركت خود چرخ هاي توليد را بچرخانند.

كلانتري با اشاره به ظرفيت هاي دهلران بيان داشت: با بهره برداري درست و بهينه از اين ظرفيتها نه تنها مشكل بيكاري در اين منطقه بلكه بخشي از مشكل بيكاري در استان نيز قابل رفع است.

وي ادامه داد: الان سيل سرمايه گذاري ها به سمت آب وخاك و كشاورزي است و بهره برداران بايد كمك كنند تا اين اعتبارت به درستي جذب و منجر به توليد واشتغال شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام بر ضرورت صنايع تكميلي و تبديلي در دهلران تاكيد كرد وگفت: بايد اين موارد به جدپيگيري شود تا اين شهرستان بيش از پيش شاهد رونق توليد واشتغال وسرمايه گذاري در بخش كشاورزي واستفاده از اين ظرفيت براي رونق اقتصادي منطقه باشد.

كلانتري عملكرد طرح هاي توسعه در استان را مثبت ارزيابي كرد و افزود: به دليل رغبت مردم به اجراي طرح هاي كشاورزي و ظرفيتهاي اين بخش در استان اجراي اين طرح ها موفق بوده است.

وي با اشاره به نگاه ويژه مقام معظم رهبري در بخش كشاورزي استانهاي مرزي  گفت: خوشبختانه نگاه دولت تدبير واميد در بودجه سال آينده بسيار مثبت ورو به رشد است.

 

کد خبر 2234702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha