۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۵

استفن کینگ از وودی آلن دفاع کرد/ این اتهام‌ها بی‌اساس است

استفن کینگ از وودی آلن دفاع کرد/ این اتهام‌ها بی‌اساس است

استفن کینگ نویسنده مشهور آمریکایی که در توییتر به دفاع از وودی آلن کارگردان و نویسنده مشهور پرداخته، به دلیل استفاده از کلمات نامناسب خود در این دفاعیه عذرخواهی کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هافینگتون پست، وودی آلن که هفته پیش متهم شد که از دختر خوانده خود در کودکی سوء‌استفاده جنسی کرده با حمایت چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری روبه رو شده است.

یکی از حامیان وی استفن کینگ نویسنده کتاب‌های دلهره‌آور و تعلیق آمیز است که در توییتر خود میافارو همسر سابق وودی آلن و دخترش را مورد حمله قرار داده و از لفظ نامناسبی برای نامیدن آنها استفاده کرده است.

کینگ به دنبال آن در یک پیام دیگر برای استفاده از این واژه عذرخواهی کرده و می نویسد: نویسندگان هم حق دارند، عصبانی بشوند. ممکن است فکر کنید نویسندگان هرگز از واژه‌های نامناسب استفاده نمی‌کنند، اما اگر از ناشران سوال کنید به شما خواهند گفت که چنین نیست.

وی افزوده است: من قصد توهین به زنان را نداشتم و احترامی که برای مادرم قایل هستم گواهی بر این مدعاست. در عین حال من به هیچ وجه از کودک آزاری دفاع نمی‌کنم، اما نمی توانم کتمان کنم که حرف‌های خانم فارو و دخترش را باور ندارم.

هفته پیش دختر میافارو که اکنون 28 ساله است با نوشتن نامه‌ای در وبلاگ نشریه نیویورک تایمز اعلام کرده بود وودی آلن در زمانی که او خردسال بود از وی سوء‌استفاده جنسی کرده است. این ادعا قبلا به دلیل نبودن شواهد کافی رد شده بود و خود آلن نیز آن را رد کرده است.

 

کد خبر 2235016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha