۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

پیام تشکر سپاه روح الله از رسانه ها/

رسانه ها، به شایستگی حماسه مردم استان مرکزی را در 22 بهمن منعکس کردند

رسانه ها، به شایستگی حماسه مردم استان مرکزی را در 22 بهمن منعکس کردند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح الله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: رسانه ها، به شایستگی حماسه مردم استان مرکزی را در 22 بهمن منعکس کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیقی در پیام تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه استان مرکزی اقدام رسانه ها را ارزنده و ناشی از خلاقیت و هوشمندی اصحاب رسانه دانست و گفت: رسانه‌هایی که خود جوش به میدان انتشار حماسه 22بهمن گام نهاده و از سر احساس دین و تکلیفی که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند به شایستگی خلق حماسه عموم مردم استان مرکزی را منتشر و منعکس کردند.

وی اضافه کرد: صفحات خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه های خبری سرشار از واژگان زیبای امت ولایت مدار استان مرکزی شد و بار دیگر وحدت ملّی و انسجام اسلامی را به جهانیان نمایاند و عصر بیداری را آشکارتر ساخت تقدیر و تشکر می نمایم.

صدیقی بیان نمود: در طول 35 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره رسانه‌ها در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌ و در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده است.

وی در ادامه افزود: اصحاب رسانه پویا و خلاق در تمامی بخش‌های خبری حضور عظیم مردم استان مرکزی را به خوبی منعکس کرد.

صدیقی گفت: حضور گسترده و بی بدیل اصحاب رسانه توانست به خوبی سیل خروشان و عظمت حضور مردم استان مرکزی را به رخ جهانیان بکشاند و صمیمانه مراتب تشکر و قدرانی را از تمامی رسانه های استان مرکزی اعلام می دارم.

وی همچنین از حضور مردم ولایتمدار استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و اظهارداشت: حضور حماسی و شورانگیزتان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه امسال، صفحه درخشان دیگری از افتخارات پر شمار را رقم زد و صحنه بیادماندنی و زیبایی از مراتب وفاداری و دلدادگی‌تان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: درود بی پایان خداوند بزرگ بر تک تک شما امت شهید پرور استان مرکزی که در همه عرصه‌ها، وفا داری به اسلام عزیز و دستاوردهای گرانبهای انقلاب شکوهمند اسلامی، همچون راست قامتان و رادمردان تاریخ اسلام و انسانیت، چون خورشید می‌درخشید.

وی گفت: دوستان و دشمنان این دیار، همواره در تمام صحنه‌ها، صلابت و دلاوری و پای مردی و اقتدار شما در سایه بصیرت و ولایتمداری را به نظاره نشسته‌اند.

وی در پایان گفت: ضمن سپاس از درگاه خداوند متعال و نثار درود به روح بلند امام خمینی (ره) عزیز به عنوان روح بخش اسلام ناب محمدی(ص) در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همه شهدای استان و نیز با تجدید عهد و پیمان با بزرگ پرچم دار انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مراتب سپاسگذاری و امتنان قلبی خود را به حضور شما بسیجیان عزیز و همه اهالی غیرتمند استان مرکزی تقدیم می‌کنم و امیدوارم پرشورتر از همیشه در تمام عرصه‌های وفاداری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، افتخار آفرین باشید.
 

کد خبر 2235107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha