۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۵۳

بوناچیچ:

برای سومین مرتبه جام را بالای سر می برم/ مس کرمان آماده قهرمانی است

برای سومین مرتبه جام را بالای سر می برم/ مس کرمان آماده قهرمانی است

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان با اشاره به دو مرتبه قهرمانی اش در جام حذفی گفت: با پیروزی در بازی فردا جشن فوتبال را در کرمان برگزارمی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ پنجشنبه شب در نشست پیش از فینال جام حذفی در کرمان گفت: اسم این بازی فینال است که نشان از اهمیت بازی دارد، به خصوص برای من که به عنوان سرمربی دو بار برنده بودم و سومین بار معنی جام را می دانم.

وی بازی فردا را فرصتی تاریخی برای اینکه اولین جام تاریخ باشگاه مس را تقدیم این باشگاه کنیم دانست و گفت: همچنین این دیدار فرصتی مغتنم برای جبران نتایج ضعیف مس در لیگ برتر است.

بوناچیچ با اشاره به تمرینات خوب تیمش تصریح کرد: ما مشکلاتی که در این دیدار داریم این است که وضعیت تامینی برای حضور در بازی مشخص نیست و خوشبختانه مشکل خاص دیگری در خصوص سایر بازیکنان نداریم.

سرمربی مس کرمان اذعان داشت: امیدواریم بازی فردا بازی خوب و جوانمردانه باشد و جشن فوتبال برای کرمان رقم بخورد.

وی ادامه داد: ما در بازی فردا تلاش داریم که نتایج ضعیف تیم در لیگ برتر را فراموش کنیم، داستان جام حذفی با لیگ متفاوت است و بازیکنان آمادگی کامل برای ارائه بازی قوی و خوب را در مقابل تراکتورسازی دارند و تمرکز ما بر روی جام حذفی است.

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: در حال حاضر اگر کسی می توانست جام حذفی را جایگزین لیگ برتر کند ما آرزوی این را داشتیم اما چنین چیزی غیرممکن است چون شانس ما در جام حذفی بیشتر است و فردا امیدواریم شانس داشته باشیم که بتوانیم حداقل در این جام موفق شویم.

بوناچیچ در خصوص تمدید قرار دادش با مس کرمان گفت: من اولین بار نیست که به کرمان آمده ام اولین بار چهار سال قبل در کرمان مربیگری کردم و در دو دروه مربیگری ام موفق بودم اما در کمال تعجب کادر فنی تغییر کرد و این مسئله در محدوده مسئولیت من نیست، اگر مدیران مس به من پیشنهاد بدهند من آماده مذاکره هستم.

وی مربی تراکتورسازی را مربی باتجربه خواند و افزود: او نیز دوست دارد جام حذفی را به افتخاراتش اضافه کند اما تمایل من به این مسئله بیشتر است چون می خوام برای سومین جام را بالای سرم ببرم و به همین منظور تیم حریف را آنالیز کرده و از آنها شناخت کامل داریم.

بوناچیچ اذعان داشت: در این بازی به جز ادینهو سایر بازیکنان نیز باید تمایل به برد داشته باشند و خطرناک ظاهر شوند در این زمینه توضیحات کامل را به بازیکنان داده ایم و امیدواریم فردا تمام بازیکنان تمایل به گلزنی داشته باشند.

 

کد خبر 2235664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha