۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۰۵

بازگشت «کافه سوال» به شبکه دو

بازگشت «کافه سوال» به شبکه دو

تهیه کننده «کافه سوال» اعلام کرد این برنامه با اجرای مژده لواسانی که به دلیل ویژه برنامه‌های دهه فجر تعطیل شده بود، از امروز شنبه 26 بهمن به شبکه دو برمی‌گردد.

سهیل سلیمانی تهیه کننده «کافه سوال» در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: این برنامه شنبه تا دوشنبه این هفته ادامه بحث «آلودگی‌های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» را پی گرفته و به سرانجام می‌رساند.

وی با اعلام اینکه «کافه سوال» در تدارک ورود به فصل تازه است، افزود: این برنامه پنجشنبه هفته گذشته در جدول پخش شبکه دو قرار داشت، اما به دلیل مسائل و درگیری‌هایی که به واسطه تغییر در محتوا و موضوعات این برنامه به وجود آمد، ما از امروز ۲۶بهمن مهمان خانه مخاطبان خود خواهیم شد.

سلیمانی از ایجاد تغییرات تازه‌ای در این برنامه گفتگو محور خبر داد و تأکید کرد: «کافه سوال» از شنبه، ۳ اسفند هر روز روی آنتن خواهد رفت و تلاش خواهیم کرد در آن به دغدغه‌های مخاطبان به درستی پاسخ دهیم.

«کافه سوال» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو پخش می‌شود. این برنامه تلویزیونی در فصل اول خود به موضوع جراحی‌های زیبایی پرداخته و در فصل دوم خود به واکاوی موضوعاتی جنجالی مثل شبکه‌های اجتماعی و موضوع آلودگی هوا پرداخت.

کد خبر 2236081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha