۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

جشن و پایکوبی تبریزی ها تا پاسی از نیمه شب/ ذوق بازیکنان تراکتورسازی از استقبال بی نظیر هواداران

جشن و پایکوبی تبریزی ها تا پاسی از نیمه شب/ ذوق بازیکنان تراکتورسازی از استقبال بی نظیر هواداران

تبریز – خبرگزاری مهر: هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از قهرمانی این تیم در رقابت های جام حذفی کشور تا پاسی از نیمه شب به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت 23:40 شب گذشته (جمعه ) وارد تبریز شد و بر اساس برنامه ای که از قبل طرح ریزی شده بود، جهت حضور در جشن قهرمانی با هواداران در ترمینال حجاج فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز حاضر شد.

تراکتورسازان که همراه خود جام قهرمانی را نیز به تبریز آورده اند، با یک اتوبوس به محل تجمع هواداران رفتند و در جشن اولین قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی شرکت کردند. استقبال هواداران از این جشن به حدی بود که ترافیک سنگینی در جاده های منتهی به فرودگاه تبریز وجود داشت و به دلیل پر شدن ظرفیت پارکینگ های اطراف فرودگاه، مردم استقبال کننده خودروهای خود را با فاصله ای چند کیلومتری نسبت به محل برپایی جشن پارک کرده بودند. پارک خودروهای دوستداران تیم تراکتورسازی حتی از زیرگذرهای نزدیک فرودگاه هم گذشته و تا میدان بزرگ آذربایجان ادامه داشت.

ترافیک سنگین خیابان های منتهی به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از داخل هواپیمای حامل تیم تراکتورسازی نیز به خوبی قابل مشاهده بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی از این استقبال بی نظیر مردم تبریز بسیار ذوق زده شده بودند.

هواداران تیم تراکتورسازی که در میان آنها از هر سن و قشری به چشم می خورد، با رنگ کردن صورت و خودروهای خود و همچنین با در دست داشتن پرچم های تیم تراکتورسازی و پرچم کشورمان در این جشن شرکت کردند.

جشن هواداران تیم تراکتورسازی علاوه بر محل ترمینال حجاج فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، در سایر خیابان های شهر نیز برپا شده بود و تا پاسی از نیمه شب نیز ادامه داشت.

تیم تراکتورسازی عصر دیروز با پیروزی یک بر صفر برابر تیم مس در کرمان توانست برای اولین بار در تاریخ حیات 40ساله خود صاحب جام قهرمانی شود. پیش از این دو عنوان نایب قهرمانی در جام حذفی و دو عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر به نام تیم تراکتورسازی ثبت شده بود.

کد خبر 2236227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha