۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

دقیقی در گفتگو با مهر:

لطف خدا بود که گلزنی کردم/ خوشحالم که هواداران شاد شدند

لطف خدا بود که گلزنی کردم/ خوشحالم که هواداران شاد شدند

تبریز – خبرگزاری مهر: زننده گل قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی گفت: فقط لطف خدا بود که توانستم این گل را به ثمر برسانم.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که توانستیم یک جام برای هواداران خوب تیم تراکتورسازی به ارمغان بیاوریم و خیلی خوشحالم که دل مردم آذربایجان را شاد کردیم.

وی ادامه داد: تلاش همه بازیکنان و کادر فنی این بود که بتوانیم در دیدار با مس به پیروزی برسیم و خدا را شکر می کنم که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم نخستین جام قهرمانی را برای تیم تراکتورسازی کسب کنیم.

دقیقی در خصوص گلزنی خود در بازی های جام حذفی و بویژه گل قهرمانی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: فقط باید بگویم که نظر لطف خدا بود که توانستم این گل را به ثمر برسانم، از همه هم تیمی هایم تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیدند تا تیم توانست به قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: سه بازی متوالی در جام حذفی گل زدم و این موفقیت را بازهم لطف خدا و کمک همبازیانم می دانم و خیلی خوشحالم که در جام حذفی موفقیت های خوبی هم برای خودم و هم برای تیم تراکتورسازی رقم خورد.

سعید دقیقی در فینال جام حذفی با گل دقیقه 51 خود موجبات پیروزی تیم تراکتورسازی برابر مس کرمان و ثبت اولین قهرمانی فوتبال تبریز در کشور را فراهم کرد.

 

کد خبر 2236252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha