۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۱۹

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال و الجزیره در نیمه نخست به تساوی دست یافتند

استقلال و الجزیره در نیمه نخست به تساوی دست یافتند

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الجزیره امارات در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های استقلال و الجزیره امارات از ساعت 19:30 امروز چهارشنبه در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. عبدالعزیز بارادا در دقیقه 6 گل نخست بازی را برای الجزیره به ثمر رساند و محمد قاضی در دقیقه 17 کار را به تساوی کشاند.

استقلال بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه چهارم دیدار تا آستانه گلزنی هم پیش رفت که تیر دروازه مانع از فروپاشی دروازه مهمان شد. بعد از این صحنه تیم الجزیره دست به یک ضد حمله زد و در دقیقه ششم دیدار بود که روی اشتباه صادقی مهاجم حریف صاحب توپ شد و با یک پاس به بیرون عبدالعزیز بارادا بازیکن ملی‌پوش مراکشی را در موقعیت گل قرار داد که او هم با یک بغل پای دقیق دروازه استقلال را باز کرد.

استقلال پس از آن تقریبا بازی را تحت کنترل خود قرار داد و سعی کرد روی فرارهای خسرو حیدری از راست به دروازه حریف نزدیک شود که این اتفاق در دقیقه 17 رخ داد. سانتر زیبای حیدری با پرش بلند قاضی و ضربه سر زیبای او همراه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

بعد از این بازی دو تیم تقریبا متعادل کار را پی گرفتند با این حال در دقیقه 23 استقلال خوش شانس بود که داور خطای بیک‌زاده را در داخل محوطه جریمه اعلام نکرد تا یک ضربه پنالتی نصیب حریف شود. چند دقیقه بعد کایسدو مهاجم حریف به دنبال سماجت عمران‌زاده با آرنج خود به صورت بازیکن استقلال زد ولی داور او را اخراج نکرد.

استقلال در ادامه کار همچنان به ارسال‌های از جناحین و استفاده از توپ‌های بلند اصرار داشت که از این راه نفعی نبرد و یک بار هم رحمتی ضربه محکم بارادا از زاویه بسته را دفع کرد تا نیمه نخست با همان نتیجه تساوی خاتمه یابد.

کد خبر 2236658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha