۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

دنیامالی در گفتگو با مهر:

شورای شهر با استعفایم موافقت نکند، دنبال راهکار قانونی خواهم بود

شورای شهر با استعفایم موافقت نکند، دنبال راهکار قانونی خواهم بود

رئیس جدید فدراسیون قایقرانی در واکنش به مهلت تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ارایه استعفای رسمی وی از شورای شهر تهران گفت: من استعفا داده‌ام و اگر مسئولان شورای شهر با آن موافقت نکنند، دنبال راهکار قانونی برای حل این مسئله خواهم بود.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهارات اخیر سجادی در خصوص تعیین تکلیف استعفای خود از شورای شهر، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات فدراسیون قایقرانی از شورای شهر استعفا کرده بودم و استعفای کتبی خودم را تقدیم آنها کردم. دیگر این اختیار را ندارم که چه زمانی آنها با این استعفا موافقت خواهند کرد.

وی در خصوص زمان بررسی استعفای وی در شورای شهر افزود: شورای شهر روز یکشنبه جلسه غیرعلنی دارد و روز سه‌شنبه هم جلسه علنی را برگزار می‌کند. به طور معمول بررسی چنین مواردی در جلسات علنی  انجام می‌گیرد، بنابراین روز سه‌شنبه بررسی استعفای من در دستور کار شورای شهر قرار خواهد گرفت و تصمیم‌گیری در آن جلسه انجام می‌گیرد. تا زمانی که این استعفا مورد موافقت قرار نگیرد، من قانونا باید در جلسات شورای شهر شرکت کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش آیا از وزارت ورزش در این باره با شما صحبت جدیدی انجام داده‌اند؟، یادآور شد: بهرحال آن زمانی که من می‌خواستم برای انتخابات ثبت‌نام کنم دوستان از سازمان بازرسی هم با من صحبت کردند و به این نتیجه رسیدیم که اگر شورای شهر با استعفای من موافقت نکند، یک خلا قانونی خواهیم داشت.

دنیامالی در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم موافقت شورای شهر با استعفای وی چه تصمیمی خواهد گرفت؟، بیان کرد: من دنبال این هستم که اگر این اتفاق رخ داد، راهکاری قانونی پیدا کنم. شورای شهر بر اساس نامه رسمی بخش حقوقی مجلس این اعتقاد را دارد که فدراسیون مثل شورا شغل محسوب نمی‌شود، بنابراین در صورت مواجه شدن با این شرایط باید به دنبال یک راه قانونی باشیم.

وی در خصوص اینکه خودش بر ماندن در شورای شهر مصر است یا حضور در فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: وقتی شرایط برای بازگشت به فدراسیون قایقرانی اینگونه بود، من استعفا کردم که به قایقرانی برگردم و این خود بیانگر همه چیز ا ست.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره آخرین وضعیت فدراسیون قایقرانی هم گفت: ما کار زیادی در فدراسیون قایقرانی داریم و تکالیف انباشته شده زیادی وجود دارد که باید انجام گیرد. ما شش ماه تا بازی‌های آسیایی وقت داریم و باید خیلی زود شرایط را به مرز ایده‌آل برسانیم. ما در دوره قبل 5 مدال کسب کردیم و انتظارات زیادی از این رشته وجود دارد.

کد خبر 2236949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha