۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

امیر خوش‌خبر در گفتگو با مهر:

ولاسکو از بدرقه خود هیجان زده است/ منتظر برنامه برناردی هستیم

ولاسکو از بدرقه خود هیجان زده است/ منتظر برنامه برناردی هستیم

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به مراسم بدرقه خولیو ولاسکو گفت: ولاسکو واقعا هیجان‌زده شده و می‌گوید که تا حالا چنین مراسمی را برای خود ندیده است.

امیر خوش‌خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مراسم بدرقه خولیو ولاسکو، ضمن بیان مطلب فوق تاکید کرد: ولاسکو هنوز در تهران حضور دارد و خیلی هیجان‌زده است. این مربی از روز گذشته شرایط خاصی دارد و کاملا غمگین به نظر می‌رسد.

وی افزود: ولاسکو وقتی رفتار مردم را با خود دیده خیلی غمگین شده است و باور نمی‌کرد با چنین احساساتی از سوی مردم ما مواجه شود. او گفته از اینکه تا این حد مردم ایران به وی محبت دارند، احساس غرور خاصی می‌کند و تاکید دارد تاکنون چنین رفتار و بدرقه‌ای را نداشته است.

سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه دیگری هم برای تیم ملی وجود دارد؟، خاطرنشان کرد: ما هیچ گزینه دیگری نخواهیم داشت و با مربی دیگری مذاکره نمی‌کنیم.

خوش‌خبر در خصوص زمان آغاز برنامه‌های تیم ملی گفت: بر اساس برنامه قبلی که آقای ولاسکو تعیین کرده بود کار تیم ملی از روز دهم فروردین‌ماه باید آغاز می‌شد. بهرحال ایشان بر اساس استانداردهای لازم این زمان را در نظر گرفته بودند ولی باید با برناردی صحبت کنیم و منتظر برنامه وی باشیم.

کد خبر 2237131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha