۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

رکوردگیری از شناگران برای بازی‎های پاراآسیایی کره انجام می‎شود

رکوردگیری از شناگران برای بازی‎های پاراآسیایی کره انجام می‎شود

رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی تمرینی و رکوردگیری تیم شنا به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین اقبالی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان در این خصوص گفت: در این برنامه سه روزه که هم به منزله اردوی تمرینی و هم اولین مرحله رکوردگیری برای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی است در نظر داریم ضمن انجام تمرینات، اصلاح تکنیک شناگران را نیز در برنامه داشته باشیم.

وی افزود: 22 شناگر در کلاس‎های پزشکی S4 تا S10  به این اردو دعوت شده اند و در مواد تخصصی در رقابتهای رکورگیری شرکت می‎کنند.

رئیس انجمن شنا خاطرنشان کرد: این برنامه اولین مرحله از رقابتهای انتخابی کره جنوبی است و بهترین افراد برای حضور در اردوهای آتی انتخاب می شوند.

اقبالی اسامی ورزشکاران دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
رضا آذر شب، مهدی اکبر نژاد (گیلان) شاهین ایزدیار، مجتبی تروال، مازیار ماضی، عرفان اسماعیلی، محمدرضا رهبری، محمد محمدی، علی نیکو حسین‌آبادی، حسن غمخواه، علی حسین‌زاده (خراسان رضوی) رضا جوادی، مصطفی جلیلی، عباس یاسینی، درو زرگر (تهران) امیرمحمد توحیدنژاد (مرکزی) حسین علیزاده (قم) محمدرضا نکویی، علی امینی (اصفهان) علیرضا جلیلی( همدان) مهران رشیدی (آذربایجان شرقی) مهدی خرمی (فارس)

برنامه تمرینات و رکوردگیری از این شناگران با نظارت چهار مربی: محمد حسین اقبالی، مجید نوروزی، علیرضا ایزدی و مهدی ضیایی از 29 بهمن تا دوم اسفند برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2237215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha