۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

رئیس ستاد برگزاری رقابتهای کشتی:

تمامی تمهیدات رقابتهای انتخابی اندیشیده شده/ باید به قانون احترام گذاشت

تمامی تمهیدات رقابتهای انتخابی اندیشیده شده/ باید به قانون احترام گذاشت

رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برپایی این پیکارها در تهران اندیشیده شده تا شاهد یک مصاف زیبا و دیدنی بین فرنگی کاران مدعی تیم ملی باشیم.

اسدالله رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مظلب اظهار داشت: طبق تصمیمی که کارشناسان و مسئولان فدراسیون کشتی اتخاذ کردند مقرر شد تا ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نیز پس از مدتها با برگزاری رقابتهای انتخابی مشخص شود که این فرایند قابل احترام و لازم الاجراست.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی ادامه داد: به عنوان یکی از اعضای خانواده کشتی با این فرایند موافقم چرا که بدین ترتیب هیچ بهانه ای از مدعیان تیم ملی برای عدم حضور در یک میدان انتخابی قابل قبول نیست و تمامی کشتی گیران و مربیان با قانونمندی در عرصه ملی آشناتر می شوند. طبیعی است تاکید فراوان شورای فنی تیم های ملی بر برگزاری رقابتهای انتخابی جای هیچ عذر و بهانه ای را برای کشتی گیران باقی نگذاشته و هیچ کشتی گیری نمی تواند بدون سعی و تلاش به دوبنده تیم ملی دست یابد.

داور بین المللی و بازنشسته کشتی ایران با اشاره به برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: طبق تقویم فدراسیون کشتی قرار است این رقابتها طی روزهای 15 و 16 اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شود که به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی اعلام می کنم این مسابقات دقیقا با همان سبک و سیاق جام های یادگار امام و تختی برگزار خواهد شد. سعی ما بر آن است تا رقابتهای انتخابی تیم ملی هم با کیفیت و کمیت جام های مذکور برگزار شود تا تماشاگران با اشتیاق برای دیدن این پیکارها به سالن بیایند.

کد خبر 2237414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha