۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

عرب باغی:

تراکتورسازی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا محسوب می شود

تراکتورسازی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا محسوب می شود

تبریز – خبرگزاری مهر : رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت :تراکتورسازی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا و از محبوب ترین آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خادم عرب باغی ظهر یکشنبه در جمع مردم شهرستان جلفا، راهیابی شایسته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به جام باشگاه های آسیا را محصول قهرمانی مقتدرانه در جام حذفی ایران عنوان کرد و افزود: تراکتورسازی تبریز ریشه در تاریخ فوتبال خطه قهرمان پرور آذربایجان شرقی داشت و از پایگاه رفیع مردمی در ایران زمین برخوردار است.

وی افزود: قهرمانی غرور انگیز تراکتورسازی تبریز اسباب خشنودی و رضایتمندی خیل عظیم دوستداران این تیم محبوب را فراهم کرد.

عرب باغی ادامه داد: رخداد شیرین و مبارک دستیابی به جام قهرمانی رقابت های حذفی فوتبال ایران، زمینه ساز توفیقات تاکتورسازی در صحنه فوتبال آسیاست و جامعه فوتبال کشور امیدوار است تراکتورسازان سفیران شایسته فوتبال ایران عزیز اسلامی در میادین آسیایی و بین المللی باشند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس اضافه کرد: تراکتورسازی به عنوان نماد راستیم فوتبال آذربایجان از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا محسوب می شود و همین امتیاز ممتاز کافی است تا دوران درخشش و تاریخ طلایی خود را به کرات تکرار کند.

کد خبر 2237442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha