۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

برتری فجر مقابل ذوب آهن و توقف نفت، استقلال صنعتی و سایپا در نیمه اول

برتری فجر مقابل ذوب آهن و توقف نفت، استقلال صنعتی و سایپا در نیمه اول

در پایان نیمه نخست دیدارهای همزمان روز اول هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر تیم فجر مقابل میزبان خود به برتری رسید و سایر دیدارها در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در یکی از حساس ترین این دیدارها تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تهران آغاز شده است دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این نیمه ابتدا آرش افشین در دقیقه 13 برای فولاد گلزنی کرد و رضا نوروزی نیز در دقیقه 24 نتیجه را به تساوی کشاند.   

در دیگر بازی همزمان روز نخست دو تیم قعرنشین ذوب آهن و فجر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که بازیکنان تیم فجر موفق شدند با تک گل دقیقه 15 آرمان رمضانی در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه اول دو بازی دیگر  نیز سایپا در خانه با تساوی بدون گل مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد و نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و داماش گیلان نیز در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه مشابه به پایان رسید.

کد خبر 2237491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha