۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۱۳

همراه با تازه‌ترین عکس‌ها

ادامه «دولت مخفی» در رباط کریم/ محمد حاتمی سید آزادگان شد

ادامه «دولت مخفی» در رباط کریم/ محمد حاتمی سید آزادگان شد

تهیه‌کننده «دولت مخفی» تأکید کرد محمد حاتمی در نقش یک روحانی اسیر مقابل دوربین این سریال رفت؛ نقشی که اقتباسی آزاد از زندگی سید علی اکبر ابوترابی است.

حمید آخوندی یکی از تهیه‌کنندگان سریال «دولت مخفی» درباره آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار مهر گفت: تصویربرداری سریال دفاع مقدسی «دولت مخفی» در منطقه پرندک شهرستان رباط کریم، لوکیشن مربوط به اردوگاه اسرا همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به تازگی محمد حاتمی برای بازی در نقش یک روحانی اسیر به کار اضافه شده و در چند روز آینده چهار بازیگر خانم نیز به جمع بازیگران این سریال می‌پیوندند.

سریال «دولت مخفی» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای در شبکه دو تولید می‌شود و فاز جدید این سریال را راما قویدل کارگردانی می‌کند.

لاله اسکندری، پژمان بازغی،علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس و ابراهیم برزیده از بازیگران این سریال هستند.

پژمان بازغی ایفاگر نقش «سعید» از بازیگران اصلی این سریال است. او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست می‌دهد و در واقع پدرش مفقود می‌شود، درنهایت سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌آورد اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.

لاله اسکندری نیز در این سریال دفاع مقدسی نقش شخصیتی به نام «پروانه» را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقمند است اما هر بار که این‌ دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند اتفاقی پیش می‌آید که باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد.

داستان سریال «دولت مخفی» در سه محور روایت می‌شود که به ترتیب شامل مناطق جنگی، شهرهای دو از جنگ و پناه دادن مردم جنگ‌زده و در نهایت اردوگاه‌های عراقی می‌شود که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به آرش خلاق دوست مدیر تصویربرداری، سیامک احصایی طراح صحنه و لباس، هوشنگ قنواتی زاده بازنویسی فیلمنامه (بخش اردوگاه)، مهری شیرازی طراح گریم، رضا کشاورزی برنامه ریز، هادی معنوی پور مدیرصدابرداری، سعید فرامرزی جانشین تهیه کننده، محمود ریحان صفت جانشین تولید، فرامرز رضایی مدیرتدارکات و آنه ایری دکوراتور اشاره کرد.

کد خبر 2237507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha