۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

اظهارات جوردن باروس بعد از شکست:

رکورد 69 کشتی بدون باخت را تکرار می‌کنم/ دنبال بهترین بودن هستم

رکورد 69 کشتی بدون باخت را تکرار می‌کنم/ دنبال بهترین بودن هستم

ستاره عنوان دار کشتی امریکا که با کوله باری از مدال و قهرمانی در رقابتهای قاره‌ای، جهانی و المپیک یکی از چهره‌های بزرگ وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد دنیا محسوب می‌شود، بعد از باخت در تورنمنت بین‌المللی جام یاشاردوغو ترکیه اظهارات جالبی را با هوادارانش مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جوردن باروس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از تمامی طرفداران خود که همواره در طول 69 کشتی بدون باختش در میادین جهانی و بین‌المللی، او را همراهی و تشویق کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرده و گفته است پایان دوران بدون باخت او در کشتی، آغازی دوباره در عرصه قهرمانی اوست.

باروس خطاب به تمامی طرفدارانش اعلام کرده با هدفی همیشگی و مشخص دوباره به دنیای قهرمانی بازخواهد گشت و برای بهترین بودن در دنیای کشتی تلاش می‌کند.

جوردن باروس با حضور در پیکارهای وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت بین‌المللی جام یاشاردوغو ترکیه به عنوانی بهتر از سومی و کسب مدال برنز نرسید و با قبول این شکست، رکورد 69 کشتی بدون باخت او نیز به پایان رسید.

در پایان رقابتهای این وزن در جام یاشاردغو، نيكولاس مارابل هموطن باروس از امریکا به عنوان قهرمانی رسید. مرتضی رضايی از کشورمان به مدال نقره بسنده کرد و جوردن باروس و سنور دميرتاش از تركيه نیز به عنوان سومی مشترک دست یافتند.

کد خبر 2237537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha