۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۵۴

فرکی پس از تساوی با نفت:

حساسیت بازی روی کیفیت فنی تاثیرگذاشته بود/ می‌توانستیم با سه امتیاز صدرنشین شویم

حساسیت بازی روی کیفیت فنی تاثیرگذاشته بود/ می‌توانستیم با سه امتیاز صدرنشین شویم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: پیش بینی دیدار خوب و با کیفیتی را با نفت داشتیم ولی حساسیت ها روی کیفیت این بازی اثر منفی گذاشت و ما نتوانستیم با دست پر تهران را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر حسین فرکی پس از تساوی تیم فوتبال خوزستان برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: قبل از مسابقه پیش بینی یک بازی خوب و با کیفیت را داشتیم ولی حساسیت این بازی تاثیر منفی روی آن گذاشت.

وی گفت: تیم نفت بازی خوبی را ارائه کرد ولی فرصت هایش از ما کمتر بود. بازیکنان ما به راحتی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند در حالی که می توانستیم با کسب یک پیروزی با خیال راحت به صدرجدول برسیم.

فرکی خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که با کسب سه امتیاز از تهران خارج شویم ولی حالا در ادامه لیگ دو بازی دشوار با تراکتورسازی و استقلال تهران داریم و تلاش می کنیم در این دو مسابقه دشوار به پیروزی برسیم.

سرمربی فولاد در پایان درباره اینکه آیا با تغییر زمان بازی با استقلال موافق هست یا خیر، گفت: من از اول هم با این موضوع مخالف نبودم. سازمان لیگ باید یک فکر اساسی داشته باشد تا منافع هر چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تامین شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز یکشنبه در چارچوب هفته 27 لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم نفت رفت و به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

 

کد خبر 2237574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha