۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۵۷

گل‌محمدی پس از توقف نفت:

تساوی ما و فولاد به سود استقلال شد/ شعار علیه من از روی احساسات بود

تساوی ما و فولاد به سود استقلال شد/ شعار علیه من از روی احساسات بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تساوی تیمش برابر فولاد را به سود دیگر مدعی قهرمانی عنوان کرد و گفت: حالا استقلال می تواند با یک تساوی برابر ملوان دوباره به صدر جدول برگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک عصر امروز یکشنبه تیمش برابر فولاد در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: نیمه اول شرایط سختی داشتیم و این فولاد بود که با استفاده از ضد حملات خطرناکی که طراحی می کرد صاحب موقعیت می شد. آنها در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و کنترل بازی را در اختیار داشتند.

وی ادامه داد: اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و ما بهتر از نیمه اول بازی کردیم. با این حال فولاد برای کسب یک امتیاز به تهران آمده بود و توانست به هدفی که داشت دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که هواداران فولاد شما را به ضد فوتبال متهم می کردند گفت: همه دیدند که ما برای رسیدن به پیروزی تلاش کردیم و فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. من نمی دانم آنها بر چه اساسی این شعار را می دادند اما فکر می کنم بیشتر این شعارها از روی احساسات بود.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از هفته های پایانی لیگ برتر چیست؟ گفت: تساوی نفت و فولاد بیشتر از همه به سود استقلال شد که حالا می تواند با یک تساوی برابر ملوان دوباره به صدر جدول برگردد. به نظرم در هفته های پایانی شرایط حساسی پیش رو داریم. ما باید در چهار هفته باقی مانده برای پیروزی تلاش کنیم.

کد خبر 2237578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha