۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

بلورساز به مهر خبر داد؛

رسانه های برتر جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل معرفی می شوند

رسانه های برتر جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل معرفی می شوند

اردبیل – خبرگزاری مهر: معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اتمام جشنواره استانی فیلم فجر در اردبیل، از معرفی رسانه های برتر، فعال و تاثیرگذار این جشنواره خبر داد.

توحید بلورساز در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: رسانه های برتر استان اردبیل با شاخصه هایی نظیر پوشش مناسب، اطلاع رسانی و تاثیرگذاری فردا همزمان با برگزاری آئین اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه قبل از شروع این جشنواره از طریق خانه مطبوعات استان اردبیل به تمامی نشریات و خبرگزاری ها اعلام شده بود که رسانه برتر جشنواره انتخاب خواهد شد، ادامه داد: اطلاع رسانی مطلوب جشنواره و جذب مخاطبان و علاقمندان به سینماها از اهداف این فراخوان بود.

معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: علاوه بر این، تلاش می شود که از زحمات خبرنگاران و رسانه های محلی و سراسری که بهترین پوشش خبری را در این جشنواره داشته اند، تجلیل شود.

وی با اشاره به استقبال و فعالیت مطلوب نشریات محلی بویژه خبرگزاری ها و پایگاه خهای اطلاع رسانی استان در پوشش خبری جشنواره استانی فیلم فجر تاکید کرد: در این خصوص بیش از 100 اثر مکتوب که طی برگزاری جشنواره منتشر شده بود، از مطبوعات محلی و خبرگزاری ها و پلایگاه های اطلاع رسانی جمع آوری شد.

بلورساز انتخاب رسانه برتر جشنواره فیلم فجر اردبیل را با معیار بیشترین و مناسب ترین پوشش خبری اعلام کرد و متذکر شد: در مراسم اختتامیه جشنواره استانی فیلم فجر اردبیل دو خبرگزاری و دو هفته نامه برتر تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به جمع بندی نهایی برای انتخاب رسانه برتر استان در این خصوص تاکید کرد که مستندات ارائه شده از سوی مطبوعات و خبرگزاری ها توسط معاونت مطبوعاتی ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان اردبیل بررسی و رسانه های برتر فردا اعلام خواهد شد.

کد خبر 2237602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha