۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۲۵

کلاه کج:

سه امتیاز ارزش حرکات غیر ورزشی را ندارد

سه امتیاز ارزش حرکات غیر ورزشی را ندارد

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: سه امتیاز ارزش این حرکات را ندارد که برخی بازیکنان به حرکات غیر ورزشی در مسابقه فوتبال روی بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل کلاه کج عصر امروز پس از تساوی تیمش برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه در این بازی تلاش زیادی برای به گل رسیدن داشتیم ولی متاسفانه همه شرایط به سود تیم داماش بود و توپ های ما یکی پس از دیگری هدر رفت.

وی افزود: متاسفانه گلر تیم حریف نیز بی جهت بارها خود را به زمین می انداخت و به عقیده من سرمربی جدید این تیم شاید تجربیات قبلی خود را به گلر تیم منتقل کرده بود.

بازیکن تیم استقلال خوزستان ادامه داد: سه امتیاز ارزش این حرکات را ندارد که برخی بازیکنان به حرکات ناجوانمردانه روی بیاورند.

وی اظهار کرد: ما می توانستیم در این بازی سه امتیاز را بگیریم ولی با این وجود این تک امتیازهم دراین شرایط برای ما مطلوب است.

کلاه کج تصریح کرد: اگر در این بازی دقت لازم را داشتیم می توانستیم بیش از یک گل به حریف بزنیم ولی توپ های ما وارد دروازه نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای داماش گیلان بود که تیم آبی‌ وش میزبان با گل دقایق پایانی کولیبالی از شکست خانگی برابر حریف گیلانی فرار کرد. موسی کولیبالی (85) برای استقلال صنعتی و امین متوسل‌زاده (70) برای داماش در این بازی گل زدند.

کد خبر 2237631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha