۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۱۷

مهرزاد معدنچی:

بازیکنان فجر سپاسی مقابل ذوب‌آهن مزد زحمات خود را گرفتند

بازیکنان فجر سپاسی مقابل ذوب‌آهن مزد زحمات خود را گرفتند

اصفهان - خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: بازیکنان فجر سپاسی مقابل ذوب‌آهن مزد زحمات خود را گرفتند و توانستند به پیروزی برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد معدنچی، عصر امروز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل پیروزی فجر در این بازی اظهار داشت: امروز خوب بازی کردیم و زحمت کشیدیم و تیم ما با خوش‌شانسی و البته استفاده از موقعیت‌های خود توانست مقابل ذوب‌آهن امتیاز بگیرد.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن، تیم بسیار خوب و قدیمی بوده و امیدوارم که ذوب‌آهن در بازی‌ها امتیاز گرفته و در لیگ برتر بماند زیرا حق این تیم بسیار بیشتر از این است.

هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در پاسخ به اینکه آیا با کسب این امتیاز، به آینده امیدوار شدید، تصریح کرد: این سه امتیاز سه امتیاز خوبی بود و ما را به آینده امیدوارتر کرد اما تیم ما در بازی‌های اخیر نیز خوب بازی کرده و حقمان در دیدار با پرسپولیس نیز سه امتیاز بود زیرا در این بازی می‌توانستیم ببریم اما به دلیل بدشانسی باعث شد نتیجه بگیریم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر در هفته‌های آینده گفت: تعطیلات لیگ برتر به سود ما است چون ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و در صورت ادامه تعطیلات، مصدوم‌های ما باز می‌گردند.

معدنچی در پاسخ به اینکه آیا فجر سپاسی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر گفت: 3 بازی آینده ما خیلی راحت است و امیدوار هستم که با پیروزی در این بازی‌ها، در لیگ برتر بمانیم.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه یک بر صفر به سود فجر سپاسی شیراز به پایان رسید.

کد خبر 2237639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha