۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲

عابدی:

4 محور استان مرکزی در مه شدید/ رانندگان بیشتراحتیاط کنند

4 محور استان مرکزی در مه شدید/ رانندگان بیشتراحتیاط کنند

اراک – خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی از مه گرفتگی غلیظ صبح امروز در4 محور استان خبر داد و گفت: رانندگان بیشتراحتیاط کنند.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری جاده ای صبح امروز محورهای اراک - خمین ( سه راهی ورچه)، دلیجان - اصفهان ( محدوده هستیجان)، توره - بروجرد (گردنه زالیان) و اراک -سلفچگان ( گردنه سرخاب) با مه شدید همراه است.

وی ادامه داد: با توجه به بارشهای برف و باران و خیس بودن سطح جاده در این محورها رانندگان با حفظ سرعت مطمئنه با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود از تردد 977 هزار 974 وسیله نقلیه سبک و سنگین در 15 محور استان از 19  تا 25 بهمن ماه خبر داد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها 34درصد است.

وی میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور را 18 درصد عنوان کرد و افزود: دلیجان – سلفچکان با 47 درصد، جاده قدیم ساوه – تهران با 45 درصد، سلفچکان – دلیجان با 44 درصد و ازنا – شازند با 41 درصد دارای بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین هستند.

سرپرست مرکز مدیریت راههای استان مرکزی ساعت اوج تردد در کل هفته را در محورهای استان بین 17 تا 18 عنوان کرد و یادآور شد: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان  18 درصداست که از این لحاظ استان در کشور رتبه شش را در این هفته کسب کرده است.

وی میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور را 10 درصد دانست و خاطرنشان کرد: محورهای دارای بیشترین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز اراک – سلفچکان، سلفچکان - اراک، سلفچکان – دلیجان و آزادراه ساوه - تهران گزارش شده اند.

کد خبر 2237864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha