۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

سالاری:

رسیدگی مطلوب به بیماران یک فرهنگ در مراکز درمانی استان بوشهر شود

رسیدگی مطلوب به بیماران یک فرهنگ در مراکز درمانی استان بوشهر شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: رسیدگی مطلوب به بیماران یک فرهنگ در مراکز درمانی استان بوشهر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر اظهار داشت: بهبود وضعیت سلامت یکی از مهمترین ارکان توسعه در هر جامعه‌ای است که باید از همه توان و ظرفیت در راستای این مهم استفاده کنیم.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در اتسان بوشهر تاکید کرد و بیان داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مردم ما حق دارند که از بهترین‌ها بهره‌مند شوند و همه مسئولان باید تلاش کنند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه دهند و رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در راس برنامه‌های همه مسئولان باشد.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم ارائه شود و نیاز است تلاش شود که همه امکانات مورد نیاز تامین و زیرساخت‌های لازم در این بخش توسعه یابد.

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر

سالاری افزود: بیماران انتظار دارند که بهترین شکل ممکن به آنها رسیدگی شود و همه مسئولان باید این موضوع را مد نظر داشته باشند و این مهم باید به یک فرهنگ تبدیل شود که در همه مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر شاهد رسیدگی مطلوب به همه بیماران باشیم.

وی با بیان اینکه باید رسیدگی مطلوب به بیماران یک فرهنگ در مراکز درمانی استان بوشهر شود، خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، رسیدگی مطلوب به سلامت مردم است که با داشتن جامعه‌ای سالم می‌توانیم به توسعه و پیشرفت برسیم.

استاندار بوشهر بیان داشت: مدیریت ارشد استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان را در دستور کار دارد و دانشگاه علوم پزشکی نیز باید با همه توان در این راستا وارد عمل شود.

لازم به ذکر است که استاندار بوشهر از بیمارستان قلب بوشهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران قرار گرفت.

کد خبر 2237875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha