۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

زاوشی:

کمیجان و خنداب رکورددار بیشترین بارش باران استان مرکزی شدند

کمیجان و خنداب رکورددار بیشترین بارش باران استان مرکزی شدند

اراک - خبرگزاری مهر: بارش باران و برف از نیمه شب گذشته در شهرهای استان مرکزی شروع شده است و طی همین مدت دو شهرستان کمیجان و خنداب استان رکورددار بیشترین بارش باران استان مرکزی شدند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش برف و باران تا اواخر امروز در استان مرکزی ادامه دارد، اظهار داشت: سامانه بارشی از شب گذشته در تمام شهرستانهای استان مرکزی آغاز شده است و پیش بینی می شود این روند تا اواخر امروز ادامه یابد.

معصومه زاوشی بیان داشت: متوسط بارش استان در 24 ساعت گذشته 5.3 میلی متر بوده است. این در حالی است که کمیجان و خنداب بیشترین میزان بارش را در 24 ساعت گذشته با 13 میلی متر بارش به خود اختصاص داده اند.

زاوشی اظهار داشت: شازند با دمای 4- درجه سانتی گراد سردترین و دلیجان با دمای 17 درجه سانتی گراد گرمترین شهرستانهای استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: هوای استان مرکزی در 24 ساعت آینده، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی به تدریج افزایش ابر گزارش شده است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: در 24 ساعت گذشته حداکثر دمای شهر اراک 13 درجه سانتی گراد و حداقل آن صفر درجه سانتی گراد بوده است که پیش بینی می شود این روند با اندکی افزایش دما در 24 ساعت آینده نیز ادامه یابد.

وی اضافه کرد: حداقل رطوبت شهر اراک در 24 ساعت گذشته 27 درصد و حداکثر رطوبت این شهرستان 77 درصد بوده است.

کد خبر 2237988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha