۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۲۶

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

برد ارزشمندی در خانه نساجی کسب کردیم/ تصمیم کمیته داوران قابل تمجید است

برد ارزشمندی در خانه نساجی کسب کردیم/ تصمیم کمیته داوران قابل تمجید است

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید بر اینکه سه امتیاز ارزشمند را در خانه نساجی بدست آورده‌اند، گفت: بازیکنانم نحوه بازی خود را با شرایط زمین و جوی که تماشاگران نساجی بوجود آوردند، تطبیق دادند.

محمدرضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برتری تیمش در خانه نساجی در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاهی‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی را در قائمشهر مقابل تیم نساجی داشتیم که حضور پرشمار هواداران این تیم در ورزشگاه کار را برای ما سخت‌تر کرده بود اما خوشبختانه توانستیم این تیم مدعی را شکست داده و 3 امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آوریم.

وی در همین خصوص افزود: من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم چون آنها نحوه بازی خود را با شرایط زمین و جوی که تماشاگران نساجی در ورزشگاه بوجود آورده بودند، تطبیق دادند.

سرمربی تیم سیاه جامگان با تاکید بر اینکه پس از گل، بازیکنان نساجی به بازی هوایی و مستقیم روی آوردند، اظهار کرد: پس از به ثمر رساندن گل برتری، بازیکنان نساجی بازی مستقیم و ارسال‌های بلند را در دستور کار خود قرار دادند اما خوشبختانه بازیکنان ما اکثر توپ‌های بلند را اول زدند، ضمن اینکه توانستند کنترل بازی را در مرکز زمین به دست بگیرند.

مهاجری ضمن تمجید از تصمیم رئیس کمیته داوران مبنی بر استفاده از داوران لیگ برتری برای قضاوت در 5 هفته پایانی این رقابتها گفت: در فصل قبل همه دیدند اشتباهات تاثیر گذار داوری بویژه در هفته‌های پایانی، چقدر در رقابتهای لیگ دسته اول تاثیر گذار بود اما خوشبختانه شاهدیم در این فصل مسئولان با این تصمیم خود نشان می‌دهند که مسابقات دسته اول مانند لیگ برتر از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 2238510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha