۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۱۹

طی یک ماه گذشته هیچ بودجه‌ای واریز نشده؛

پیگیری کمیته ملی المپیک برای تخصیص صد در صد بودجه 93

پیگیری کمیته ملی المپیک برای تخصیص صد در صد بودجه 93

مسئولان کمیته ملی المپیک در تلاش هستند تا از مجموع 42 میلیارد تومان بودجه مصوب امسال این کمیته که تاکنون بیش از نیمی از آن پرداخت شده است، صد در صد تخصیص را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی دولت و در لایحه بودجه سال 1392 در مجموع بودجه ردیف اصلی و ردیف متفرقه در مجموع 42 میلیارد تومان برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شد. به گفته مهدی کرباسیان، خزانه‌دار پیشین کمیته ملی المپیک و بر اساس گزارش مالی که وی پیش از انتخابات 30 دی‌ماه این کمیته ارائه کرد، بیش از 62 درصد بودجه تصویب شده طی ماه‌های گذشته در اختیار کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

بر این اساس کمیته ملی المپیک در دوره مدیران پیشین حدود 25 میلیارد تومان از بودجه مصوب خود را دریافت کرده بود که از این میزان 20 میلیارد تومان میان فدراسیون‎ها توزیع شد و مابقی بودجه دریافتی هم به دیگر امور اختصاص پیدا کرد.

اما کمیته ملی المیک طی یک ماه گذشته که از انتخابات این کمیته و روی کار آمدن مدیران جدید می‌گذرد هنوز هیچ بودجه‌‍ای از میزان بودجه باقی مانده امسال خود را دریافت نکرده است.

البته به گفته محمد علی شجاعی، خزانه‎دار کمیته ملی المپیک مسئولان این کمیته پیگیری‎های لازم را انجام داده‌اند تا بتوانند طی یک ماه باقی مانده از سال جاری مابقی بودجه مصوب امسال این کمیته را گرفته و آن را در اختیار فدراسیون‎ها قرار دهند تا آنها بتوانند بدون دغدغه مالی ورزشکاران و تیم‌های خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنند.

حتی در این زمینه مسئولان کمیته ملی المپیک در تلاش هستند تا بتوانند از مجموع بودجه مصوب امسال صد در صدر تخصیص را داشته باشند. این در حالی است که طی سال‌های گذشته هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است. 

 

 

کد خبر 2238693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha