۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

قرار نیست سازمان میراث فرهنگی قائم مقام داشته باشد/ محکم تا پایان دولت یازدهم ایستاده ام

قرار نیست سازمان میراث فرهنگی قائم مقام داشته باشد/ محکم تا پایان دولت یازدهم ایستاده ام

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره اینکه این سازمان بعد از 19 روز هنوز معاون و قائم مقام ندارد، گفت: قرار نیست سازمان قائم مقام داشته باشد با این حال امیدواریم از خدمات آقای حجت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری همایش زنان کارآفرین در حوزه صنایع دستی به خبرنگار مهر گفت: امیدواریم همچنان بتوانیم از خدمات آقای حجت استفاده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه شما هر بار این جمله را تکرار می کنید با وجود اینکه تکلیف بخش معاونت میراث فرهنگی و قائم مقام این سازمان را مشخص نکرده اید، گفت: حرف مرد یکی است، بزودی معاون میراث فرهنگی را مشخص خواهیم کرد، تکلیف این است که به فکر تمشیت امور باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره سهمیه بنزین سفر برای انجام مسافرتهای نوروز 93، گفت: انشاء الله آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین درباره وجود شایعات مختلف مبنی بر استعفایش از ریاست سازمان میراث فرهنگی، گفت: محکم تا پایان دولت ایستاده ام و از این سازمان نمی روم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره بدهی های این سازمان که پیش از این محمدعلی نجفی نیز درباره آن سخن گفته بود، بیان کرد: بدهی آنچنانی نداریم. کمبود اعتبار برای اجرای طرحها وجود دارد. هنوز بودجه مصوب به ما ابلاغ نشده تا ببینیم بعد از تغییرات چه نتیجه ای حاصل می شود.

وی درباره بودجه سال آینده سازمان نیز افزود: درباره بودجه دو بار تغییرات به وجود آمد یکی به خاطر هدفمندی یارانه ها و دیگری به دلیل سرجمع اعتبارات دولتی. تصور می کنم افزایش خوبی در بخش بودجه جاری داشته باشیم تا سال آینده با مشکلات کمتری روبرو شده و در بخش عمرانی نیز مانند کل کشور با افزایش متوسطی روبرو شویم.

کد خبر 2238805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha