۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

3 اسفندماه سالجاری؛

دانش‌آموزان عمره گزار استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند

دانش‌آموزان عمره گزار استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی از اعزام دانش‌آموزان پسر عمره‌گزار این استان به سرزمین وحی در 3 اسفندماه سالجاری خبر داد.

عباس بشیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 63 دانش آموز پسر عمره گزار جمعه شب به تهران اعزام و ساعت هشت صبح شنبه(3 اسفندماه) از فرودگاه مهرآباد تهران به صورت کاروانی مشترک با استان قم به خانه خدا اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان متقاضی سفر حج، پس از پشت سر گذاشتن آزمون و مصاحبه حضوری و بر اساس سهمیه اعلام شده به عنوان نفرات نهایی برای اعزام به این سفر معنوی انتخاب شدند.

بشیری ادامه داد: خوشبختانه سهمیه اعزام دانش آموزان استان مرکزی در سالجاری نسبت به سال گذشته با افزایش اندکی روبرو بوده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی اضافه کرد: عمره گزاران به مدت دو روز در دوره توجیهی و آموزشی که در قم برگزار شد، حضور یافتند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ایجاد آمادگی روحی، قلبی و آموزشی مناسک عمره مفرده، آشنایی با احکام و تاریخ و جغرافیای عربستان، آشنایی با تاریخ اسلام، آشنایی با اماکن مقدس مکه و مدینه و ... عنوان کرد.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری کارگروه آسیب شناسی عمره دانش آموزی استان مرکزی با حضور مدیرکاروان، کارشناس عمره دانش آموزی و مربیان همراه خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه نیز با هدف بررسی مشکلات موجود در اعزام دانش آموزان عمره گزار و همچنین بررسی پیشنهادات مسئولین ذیربط در خصوص رفع مشکلات موجود برگزار شده است.

کد خبر 2238853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha