۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

رحمتی با دست بانداژ شده تمرین کرد؛

آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به انزلی برگزار شد/ صادقی تمرین نکرد

آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به انزلی برگزار شد/ صادقی تمرین نکرد

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به انزلی در شرایطی برگزار شد که مدافع این تیم به خاطر صدومیت به همراه سایر بازیکنان تمرین نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان امیر قلعه نویی که خود را برای برگزاری دیدار هفته بیست و هفتم برابر ملوان بندرانزلی آماده می کنند، ظهر امروز سه شنبه تمریناتشان را در زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی زیر نظر امیر قلعه نویی برگزار کردند و قرار است ساعت 15 راهی رشت و سپس انزلی شوند.

در تمرین امروز ابتدا امیر قلعه نویی دقایقی برای بازیکنانش صحبت و اهمیت دیدار برابر ملوان را گوشزد کرد و سپس بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی به گرم کردن و انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.

در تمرین امروز استقلال امیر حسین صادقی به خاطر مصدومیتی که روز دوشنبه نصیبش شده بود تمرین نکرد و پس از صحبتی که با امیر قلعه نویی انجام داد راهی کلینیک فیزیوتراپی شد تا به وضعیت مصدومیتش رسیدگی کند. البته صادقی زمان سفر به رشت را از سرپرست استقلال سوال کرد تا به موقع خود را به فرودگاه برساند.

سیدمهدی رحمتی نیز که در اردوی کیش دچار مصدومیت شده بود امروز با دست بانداژ شده تمرین کرد و به احتمال فراوان مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار روز چهارشنبه برابر ملوان نخواهد داشت. البته محمدمهدی نظری مهاجم استقلال نیز به دلیل مصدومیت در تمرین امروز یارانش را همراهی نکرد و به فیزیوتراپی پرداخت.

تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ساعت 15:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان خواهد رفت. شاگردان امیر قلعه نویی در حال حاضر با 50 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

کد خبر 2238877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha