۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

یادواره 214 شهید شهرستان دشتی برگزار می شود

یادواره 214 شهید شهرستان دشتی برگزار می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار دشتی گفت: یادواره 214 شهید شهرستان پنجم اسفند ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 214 شهید شهرستان دشتی اظهار داشت: برگزاري يادواره‌هاي شهدا تجليل از ارزش‌هاي انقلاب، نظام و دفاع مقدس است و به بركت خون شهدا، امروز در جهان داراي عزت و سربلندي هستيم.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: عزت، سربلندی، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و فداکاری شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های معظم شهداست.

لزوم اطلاع رسانی مناسب برای برگزاری یادواره شهدا

امام جمعه خورموج نیز با اشاره به جایگاه ویژه  شهدا، اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است در مقابل آنها سر تعظیم قرار دهیم .

حجت الاسلام مصلح با تقدیر از اداره آموزش و پرورش و فرماندهی سپاه در برگزاری یادواره شهدا در مدارس و پایگاه‌ها خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره شد.

وی اضافه کرد: سخنران این مراسم حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر است که با اطلاع رسانی مناسب زمینه حضور همه اقشار جامعه را فراهم می شود.

امروز دوست و دشمن به این انقلاب توجه دارد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز گفت: امروز دوست و دشمن به این انقلاب توجه دارد و این انقلاب به یک حقیقت جاودانگی تبدیل شده است.

سرهنگ پاسدار مراد کاظمی افزود: رزمندگان و بسیجیان با توکل به خدا بر دشمنان خود پیروز شدند و امروز بر ماست بیش از پیش تلاش کنیم تا یادواره با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره

احمد شیخیانی شهردار خورموج نیز از آمادگی کامل این شهرداری جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره خبر داد.

کد خبر 2239162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha