۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

حسینی در گفتگو با مهر:

باعث افتخار است به استقلال کمک کنم/ اگر بلیتی بماند، مسافر برزیل می‌شوم

باعث افتخار است به استقلال کمک کنم/ اگر بلیتی بماند، مسافر برزیل می‌شوم

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که به گفته امیر قلعه‌نویی یار کمکی استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است می‌گوید باعث افتخارش است که بتواند برای استقلال بازی کند.

محسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در تیم فوتبال استقلال به عنوان یار کمکی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: گویا دو باشگاه استقلال و گسترش فولاد با همدیگر صحبت کرده‌اند و به توافق رسیده‌اند ولی من در حال حاضر در تعطیلات هستم و همراه خانواده‌ام به جزیره کیش آمدم.

وی در ادامه افزود: بعد از ظهر امروز بود که سرپرست باشگاه گسترش با من تماس گرفت و مرا در جریان قرار داد ولی گفتم که الان به هیچ عنوان نمی‌توانم جزیره کیش را ترک کنم زیرا اصلا پرواز پیدا نمی‌شود.

مدافع تیم گسترش فولاد با بیان اینکه از باشگاه گسترش خواسته است با مدیر برنامه‌هایش این ماجرا را پیش ببرد، تاکید کرد: امیر قلعه‌نویی مرا مورد لطف خود قرار داده است. از خدایم است برای استقلال و امیر قلعه‌نویی بازی کنم. چه کسی بهتر از قلعه‌نویی که شاگردش باشم. این باعث افتخار من است که بتوانم به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنم.

وی خاطرنشان کرد: من با سرپرست و سرمربی تیم هم صحبت کردم و از نظر آنها مشکلی برای حضورم در استقلال نیست. البته حضورم در استقلال هنوز صد درصد نیست چون اگر اینطور بود الان در تمرین این تیم حضور داشتم!

حسینی در پایان با بیان اینکه قبل از حضور در استقلال از تمام پیشکسوتان این تیم رخصت می‌‌گیرد، گفت: به نظرم بلیت بازیکنانی که قرار است در جام جهانی حضور داشته باشند، اوکی شده است ولی اگر بلیتی باقی مانده باشد، سعی می‌کنم من هم با استفاده از موقعیتی که در استقلال به دست می‌آورم، یکی از مسافران برزیل باشم.

کد خبر 2239165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha