۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴

تیمور غیاثی در گفتگو با مهر:

از تفتیان برای مسابقات جهانی تست می‌گیریم/ نتایج داخل سالن خوب بود

از تفتیان برای مسابقات جهانی تست می‌گیریم/ نتایج داخل سالن خوب بود

مدیر تیم های ملی دوومیدانی با بیان اینکه دونده جوان دوهای سرعت ایران به صورت مشروط به مسابقات جهانی داخل سالن اعزام می‌شود گفت: قرار است از او تست بگیریم و اگر صد در صد آماده باشد به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور حسن تفتیان در مسابقات جهانی داخل سالن بیان کرد: تفتیان مدت‌ها آسیب دیده بود ولی خودش گفت که که آمادگی خوبی را کسب کرده است. ما هم تصمیم بر این گرفتیم تا طی چند روز آینده از او تست بگیریم که اگر نتیجه مطلوب بود و او از صد در صد آمادگی برخوردار بود با تصمیم کمیته فنی به مسابقات جهانی لهستان اعزام می‌شود.

وی درباره مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا نیز خاطرنشان کرد: ما با یازده ورزشکار شرکت کردیم که 5 مدال کسب کردیم. به نظرم در این مسابقات نتایج تیم ایران خوب بود. شاید ایده‌آل نبود ولی اگر منصفانه قضاوت کنیم باید عنوان کنم که نتایج امیدوار کننده‌ای کسب کردیم. شاید اگر کمی زودتر به این رقابتها اعزام می‌شدیم حتی نتایج بهتر از این هم می‌شد.

مدیر تیم‌های ملی اضافه کرد: سطح این دوره از مسابقات بالا بود و ورزشکاران از آخرین شانس خود برای کسب سهمیه مسابقات جهانی داخل سالن استفاده می‌کردند برای همین در برخی مواد شاهد رقابت سطح بالایی را بوده‌ایم و نتایج در مجموع خوب بوده است.

کد خبر 2239198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha