۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸

ویژه دختران پایه سوم ابتدایی/

جشن تکلیف 400 دانش آموز در رودان برگزار شد

جشن تکلیف 400 دانش آموز در رودان برگزار شد

رودان - خبرگزاری مهر: جشن تکلیف 400 دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی رودان در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئینی جشن تکلیف دختران 9 ساله مدارس ابتدایی رودان در چهار حوزه آموزشی شهرستان رودان برگزار می شود که نخستین جشن تکلیف دانش آموزان مدارس شهری رودان ظهر سه شنبه با حضور 400دانش آموز در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رنجبر رئیس اداره اوقاف شهرستان رودان در مراسم آیینی جشن تکلیف دانش آموزان رودان شهرستان به بیان احکام و فرایض دینی واجب بر دختران بعد از رسیدن به سن تکلیف و بجای آوردن نماز اول وقت در صدر امور واجب تاکید کرد.

عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی وفرهنگی مدیریت آموزش و پرورش رودان در این مراسم با تبریک مکلف شدن دانش آموزان، گفت: حفظ عفاف و حجاب در هرجامعه ای سبب امنیت و آسایش و مصمون ماندن از تهدیدات می شود که اولین گام برای شما دانش آموزان در جشن تکلیف حفظ حجاب و انجام فرایض دینی واجب است.

بحرینی عنوان کرد: جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم مدارس رودان در چهار حوزه مرکزی، آبنما تا برنطین، شهر بیکاه و بخش جغین برگزار می شود که در مجموع 824 نفر دانش آموز در مراسمات جشن تکلیف در سراسری رودان شرکت می کنند.

اجرای سرود، نمایش، دکلمه و نیایش از برنامه های جشن تکلیف دانش آموزان حوزه شهر رودان بود که در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر با حضور تمامی دانش آموزان در مسجد جامع شهرستان رودان اقامه شد.

کد خبر 2239205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha