۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۵۲

جابجایی 200 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی البرز در سال 92

جابجایی 200 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی البرز در سال 92

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان البرز گفت: در طرح جابجایی مسافران نوروزی سال 92 بیش از 200 هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از استان البرز جابجا شدند و امسال نیز این ناوگان با تمام توان آماده جابجایی مسافران نوروزی است.

قاسم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، بر آمادگی بیشتر شرکتها و ضرورت ارتقای سطح خدمات برای سرویس دهی مناسب تر به مسافران تاکید کرد.

باقری، ضمن اعلام برنامه های اداره کل برای جابجایی مسافران در ایام نوروز، در خصوص زمان پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی مسافران، گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از 11 اسفند ماه به صورت اینترنتی و از 18 اسفند ماه به صورت (توأمان) حضوری و اینترنتی از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه مسافربری شهید کلانتری انجام می شود.

وی زمان آغاز اجرای طرح جابجایی مسافران را  اواخر اسفند ماه اعلام کرد و  اولویت اصلی این طرح را رفاه مسافران و جابجایی آنها در نهایت ایمنی و آسایش ذکر کرد و افزود: تمام شرکت های حمل ونقلی و دست اندرکاران جابجایی مسافران باید نهایت  تلاش خود را برای برنامه ریزی و اجرای طرح همگام با این اداره کل بنمایند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز، همچنین بر ضرورت استفاده از فن آوری های نوین و ارائه خدمات مناسب، بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت های موجود، استفاده از ناوگان مناسب و ایمن، حضور مدیران فنی شرکتها و بازدید وسایل نقلیه قبل از حرکت، افزایش دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و ارانه خدمات غیر حضوری به مسافران تاکید کرد.

شایان ذکر است، 25 شرکت حمل و نقل مسافر در کرج به مسافران خدمات ارائه می کنند و در طرح جابجایی مسافران نوروزی سال 92  بیش از 200  هزار مسافر با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی از استان البرز جابجا شدند.

بخش حمل ونقل جاده ای استان البرز با انجام برنامه ریزی و درنظر گرفتن تمهیدات لازم، از آمادگی مناسبی  برای جابجایی مسافران نوروزی، برخوردار است.
 

کد خبر 2239465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha