۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

کوکنار:

آغاز بازسازی خطوط ريلي ايستگاه مشك آباد اراك

آغاز بازسازی خطوط ريلي ايستگاه مشك آباد اراك

اراک - خبرگزاری مهر: مديركل راه آهن اراك گفت: بازسازي خطوط فرسوده ايستگاه هاي حوزه استحفاظي راه آهن اراك در ايستگاه مشك آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال الدين كوكنار صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از بازسازی این خطوط در جمع خبرنگاران افزود:  900 متر خطوط ریلی این منطقه که 35 تا 40 سال قدمت دارد بازسازی می شوند تا حمل و نقل در این منطقه به نحوه مطلوبتری انجام شود.

وی با بیان اینکه، اکنون كار گذاري تراورس هاي بتني به جاي تراورس هاي فرسوده چوبي در حال بازسازي اين خط هستيم گفت: تاكنون عمليات بازسازي 6 ايستگاه به اتمام رسيده و در حال بازسازي ايستگاه مشك آباد كه در 35  كيلومتري ايستگاه اراک قرار دارد هستیم.

کوکنار افزایش سرعت و ایمنی از مزایای این بازسازی است که پش از نوسازی این خطوط به ترتیب ایستگاههای مختلف ریلی که نوسازی نشدند نوسازی می شود.

وی با اشاره به لزوم توقیت حمل و نقل ریلی افزود: راه آهن اراك داراي 15 ايستگاه فرعي و اصلي است كه تاكنون اقدامات خوبي در راستاي بازسازي اين ايستگاه ها اعم از خطوط و ساختمان هاي موجود صورت گرفته و با تاكيد مدير عامل راه آهن كشور مبني بر زيباسازي ايستگاه هاي مسافري اين امر نيز اجرایي شده است.

مدیر کل راه آهن اراک با اشاره به اینکه نوسازی ناوگانر یلی از اولویت های کاری استان نیز هست، از افزایش بارگیری و تخلیه بار در این راه اهن خبر داد و گفت: میزان تخلیه بار نیز در این راه آهن از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 400 هزار تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش حدود 20 درصدی برخوردار ااست.

 

کد خبر 2239553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha