۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

اختصاصی مهر/

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جوایز نقدی جایزه ادبی شهید‌غنی‌پور را اهدا می کند

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جوایز نقدی جایزه ادبی شهید‌غنی‌پور را اهدا می کند

در پی اعلام حذف جایزه نقدی سیزدهمین جشنواره ادبی شهید‌غنی‌پور، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدای جایزه نقدی این دوره از جشنواره را تقبل کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام حذف جايزه نقدي از جشنواره شهيد غني‌پور و اعلام اين خبر از سوي دبير این جشنواره در نشست خبری روز گذشته خود، سازمان فرهنگي هنری شهرداري تهران اعلام کرد که از برگزیدگان و شایستگان تقدیر این جشنواره حمايت نقدی خواهد کرد.

اين سازمان در پي اطلاع از سخنان محمد ناصری كه ديروز در نشست خبری خذف جايزه نقدی را مطرح كرده بود، با ارسال نامه‌ای به دبيرخانه سيزدهمين دوره جشنواره، رسما اعلام كرد در نظر دارد در اهدای جوايز به برگزيدگان و تقدير شدگان جشنواره مشاركت داشته باشد.

در نامه سازمان فرهنگي هنری شهرداري كه به امضای مهدی قزلي(مدير مركز آفرينش‌های ادبي) اين سازمان رسیده، آمده است: مديريت آفرينش‌های ادبي سازمان در نظر دارد در اهدای جوایز دوره جاری جشنواره مشاركت داشته باشد. از اين رو در چهار بخش جشنواره شهيد غني پور مبلغ 10 ميليون ريال به برگزيدگان و پنج ميليون ريال به افراد تقدير شده اختصاص داده است.

گفتنی است روز گذشته محمد ناصری دبير سيزدهمين دوره جشنواره انتخاب كتاب سال شهيد غنی‌پور اعلام كرده بود اهدای جايزه نقدی از سوی بچه‌های مسجد و شورای نويسندگان به برگزيدگان جشنواره شهيدغنی‌پور حذف شده است. اما در صورتی كه هر نهاد يا سازمان دولتی و خصوصي بخواهد جايزه‌ای به برگزيدگان اهدا كند، می‌تواند در روز اختتاميه شركت كرده و جايزه را توسط نماينده خود تقديم برگزيدگان كند.

ناصری تاکید کرده بود: جشنواره شهيد غنی‌پور اعلام كرده است هيچ كمك مالی از هيچ نهاد يا سازمانی برای برگزاری جشنواره نمی‌طلبد و به صورت مستقل و با اتكا به كمك‌های مردم و اعضای شورای نويسندگان اين مهم را به انجام می‌رساند.     

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره ادبی شهید‌غنی‌پور روز 12 اسفند ماه پس از نماز مغرب و عشا درشبستان مسجد جواد الائمه(ع) برگزار می‌شود. 

کد خبر 2239811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha