۱ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۳

پپ گواردیولا:

خوشحالم برای اولین بار در زمین آرسنال پیروز شدم/ اخراج صحیح بود

خوشحالم برای اولین بار در زمین آرسنال پیروز شدم/ اخراج صحیح بود

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن موینخ با ابراز خوشحالی نسبت به بپیروزی مقابل آرسنال گفت: خوشحالم که برای اولین بار در زمین این تیم به برتری می‎رسم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر از سد آرسنال گذشت و گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشت.

در اواخر نیمه نخست "نیکولا ریتزولی"، داور ایتالیایی دیدار، "وویسیچ چزنی" را به دلیل خطا بر روی "آرین روبن" از زمین اخراج کرد.

"پپ گواردیولا" در نشست خبری پایان بازی گفت: سال گذشته بایرن نتیجه بهتری در اینجا کسب کرد اما این بار هم نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. من پیش از این دو بار با بارسلونا به این ورزشگاه آمده بودم اما موفق به شکست آرسنال نشده بودم و می‏‎دانم بازی در اینجا چقدر دشوار است.

سرمربی بایرن در ادامه اظهار داشت: قبول دارم که ما 11 نفره بازی می‎کردیم و آنها یک یار کمتر داشتند که این کار را آسان می‎کند. اما کارت قرمز درست بود.

وی گفت: وقتی شما به نیمه دوم این بازی نگاه می‏‎کنید متوجه می‎شوید که 9 بازیکن آرسنال در منطقه جریمه حضور داشتند و این کار را برای تیم ما دشوار می‎کرد. اما آنچه اهمیت داشت این بود که ما بازی را کنترل کردیم و توانستیم با شکیبایی به دو گل برسیم.

کد خبر 2240187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha