۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

حساس ترین بازی لیگ برتر فوتسال/

دبیری چاره‌ای جز پیروزی ندارد/ شاگردان شمسایی به دنبال حفظ صدرنشینی

دبیری چاره‌ای جز پیروزی ندارد/ شاگردان شمسایی به دنبال حفظ صدرنشینی

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم دبیری تبریز با انگیزه افزایش و یا حفظ فاصله امتیازی خود با تیم های تعقیب کننده در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در خانه به دیدار تیم سختکوش منصوری قرچک می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز و فردا با انجام هفت دیدار سپری می شود که طی آن در حساس ترین بازی هفته، روز جمعه تیم صدرنشین دبیری تبریز برابر تیم رده چهارمی شهید منصوری قرچک به میدان خواهد رفت.

این دیدار یکی از بازی های مهم هفته های رو به پایان فصل است که هم می‌تواند یک فرصت و هم یک تهدید برای شاگردان وحید شمسایی باشد و در سوی مقابل برای تیم منصوری قرچک نیز مصافی تعیین کننده تلقی شود.

تیم دبیری تبریز پس از شکست دور از انتظار هفته گذشته در زمین تیم قعرنشین راه ساری اکنون در خطر از دست دادن صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار گرفته و روی کاغذ احتمال دارد این اتفاق روز جمعه برای تیم دبیری رخ دهد.

تیم دبیری که پیش از دیدار با تیم قعرنشین راه ساری، با 49 امتیاز و با فاصله شش امتیازی نسبت به تیم گیتی پسند در صدر جدول قرار داشت، هفته قبل با پذیرش باخت پنج بر چهار برابر میزبان خود و با توجه به برتری تیم گیتی پسند برابر تیم فرش آرای مشهد فاصله اش با تیم دوم جدول به سه امتیاز کاهش یافت.

شاگردان شمسایی چنانچه در دیدار حساس این هفته خود صاحب هر سه امتیاز شوند، می توانند حداقل فاصله سه امتیازی خود در بالاترین خانه جدول را با تیم‌های تعقیب کننده و مشخصا تیم گیتی پسند اصفهان تداوم ببخشند اما اگر نتیجه دیدار عصر جمعه سالن علوم پزشکی تبریز به سود تیم میهمان رقم بخورد، آنگاه باید منتظر تغییر در صدر جدول پس از هفته ها بالانشینی تیم دبیری بود. بدین ترتیب باید اذعان داشت که دبیری برای اینکه همچنان شانس اول قهرمانی در فصل جاری باشد، چاره‌ای جز پیروزی برابر منصوری ندارد.

با این وضعیت تیم گیتی پسند اصفهان که 46 امتیازی است و تفاضل گل برابر 40+ را با تیم دبیری 49 امتیازی دارد، در صورتیکه بتواند از سد ماهان تندیس قم عبور کند و دبیری هم مقابل شهید منصوری شکست بخورد، خواهد توانست پس از هفته ها تلاش سرانجام فاصله 9 امتیازی را با تیم تبریزی جبران کرده و به صدر جدول برسد.

در سوی مقابل تیم شهید منصوری قرچک هم که هفته گذشته تیم هلال احمر تبریز را با نتیجه پر گل هفت بر دو شکست داد، با پیروزی در دیدار با دبیری می تواند حتی با امید قهرمانی هم به دیدارهای آینده خود نگاه کند. هم اکنون تیم منصوری با 43 امتیاز در رده چهارم ایستاده و با تیم حفاری اهواز رده سومی فقط یک امتیاز فاصله دارد و در صورت پیروزی در تبریز می تواند به فاصله سه امتیازی تیم دبیری برسد.

با این حال به نظر نمی رسد تیم دبیری که در سه هفته اخیر دو شکست در پرونده اش ثبت شده است، در دیدار با تیم منصوری هم به راحتی از سه امتیاز خانگی اش بگذرد و پیش بینی می شود که در این شرایط حساس با اتخاذ تدابیر مدیریتی از سوی افشین و فرزین دبیری و همچنین انجام تمرینات تاکتیکی از سوی برادران شمسایی، تیم شایسته تبریزی از بحران عبور کرده و بتواند دیدار با منصوری را با برتری به پایان برساند.

حمایت هواداران در این دیدار می تواند برگ برنده سرخپوشان دبیری برابر حریفی سختکوش به نام منصوری قرچک باشد.

دیدار تیم های دبیری و شهید منصوری از ساعت 16 روز جمعه دوم اسفند در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2240242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha