۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹

در لیگ برتر فوتبال؛

صبای قم با تداوم مشکلات مالی به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود

صبای قم با تداوم مشکلات مالی به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف پرسپولیس تهران می رود که همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دوره سیزدهم خود فردا هفته بیست و هفتم را پشت سر می گذارد و در حالی که سایر بازی ها به انجام رسید، صبای قم و پرسپولیس تهران آخرین بازی هفته را در تهران برگزار می کنند.

این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ کمیته فوتبال، دیدارهای هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه دوم اسفند ماه تمام می‌شود و صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.

تساوی یک بر یک در دیدار رفت صبا و پرسپولیس در قم

در این دیدار که قرار است از ساعت 16 روز جمعه دوم اسفند ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم، سیزدهمین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل فوتبال کشور را برگزار می‌کنند در حالی که تساوی یک بر یک در پایان بازی نیم فصل اول آنها در ورزشگاه یادگار امام قم رقم خورده است.

در واقع تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صبای قم در دیداری حساس از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند که صبای پیش از این در خارج از خانه هفت باخت کسب کرده است.

تیم فوتبال صبای قم که هفته گذشته با کسب تساوی برابر تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان هفتمین تساوی خود در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد هم اکنون امیدوار است تا با پیروزی مقابل پرسپولیس تهران بار دیگر به جمع بالای جدولی‌ها بازگردد و البته خاطر خود را از بابت بقا در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور آسوده کند.

اختلاف 16 امتیازی صبای قم و پرسپولیس در جدول رده بندی

صبای قم با هدایت عبدالصمد مرفاوی یکی از مربیان جوان فوتبال کشور، در هفته های اخیر نتایج مناسبی کسب کرده است، به خصوص اینکه این تیم در پنج هفته گذشته نشان داد که از انگیزه زیادی برای بازگشت به روزهای خوب خود برخوردار است و در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و پرسپولیس تهران با کسب 44 امتیاز حالا امیدوار به قهرمانی است.

صبای قم در دیدارهای خارج از خانه مقابل حریفان خود 7 بار باخته، 3 بار مساوی کرده و 2 بار نیز به پیروزی دست یافته است و در این دیدار در حالی مقابل پرسپولیس تهران صف آرایی می کند که آنها هم اکنون پشت سر چند رقیب از جمله فولاد خوزستان، استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از مدعیان قهرمانی هستند.

اگر چه شاگردان مرفاوی تا پایان هفته یازدهم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مجموع از 26 بازی 28 امتیاز در کارنامه دارند اما آنها فعلا به فکر مسجل کردن بقای خود در جدول رده بندی و رفع مشکلات مالی هستند، معظلی که این هفته ها خیال بازیکنان این تیم را ناآرام کرده و بعد از اعتصاب یک هفته ای گویا باید منتظر اعتصاب دیگری از سوی آنها بعد از بازی با پرسپولیس بود.

 

کد خبر 2240548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha