۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

امیدواری تیم امید تراکتورسازی به بقا در لیگ برتر/ داماش، دومین حریف شمالی تیم تبریزی

امیدواری تیم امید تراکتورسازی به بقا در لیگ برتر/ داماش، دومین حریف شمالی تیم تبریزی

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم فوتبال لیگ برتری امید تراکتورسازی تبریز برای بقا در لیگ برتر و فرار از سقوط به دسته پائین تر باید برای دومین هفته متوالی از سد تیمی از شمال کشور عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور تیم تراکتور سازی تبریز موفق شد با یک گل میزبان خود تیم نساجی قائمشهر را شکست داهد تا با این پیروزی برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود.

در این دیدار برای تیم تبریزی، پیمان بابایی بازیکن خوش آتیه و عضوتیم بزرگسالان تراکتورسازی در دقیقه چهارم گلی زودهنگام به ثمر رساند تا این تیم بتواند در خانه نساجی صاحب سه امتیاز شود.

از نکات جالب توجه این دیدار، اعلام هشت دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم از سوی داور بازی بود اما نمایش خوب امیدهای تراکتورسازی سبب شد تا نتیجه با همان یک گل به سود تیم میهمان به اتمام برسد.

اما تیم امید تراکتورسازی روز نهم اسفند در یک دیدار حساس به دیدار تیمی دیگر از شمال کشور خواهد رفت. داماش گیلان حریف بعدی تیم تراکتورسازی که در صورت رقم خوردن نتیجه به سود تیم تبریزی، این تیم به احتمال زیاد خواهد توانست که خود را در لیگ برتر نگه دارد. این بازی قرار است در زمین اختصاصی تراکتورسازان برگزار شود که این موضوع می تواند به سود شاگردان جواد شالچی و رحیم عالی در تیم تراکتورسازی باشد.

در همین روز تیم نساجی که با یک امتیاز کمتر از تراکتورسازی و در یک پله پائین تر قرار دارد، باید در دیداری سخت در شیراز به مصاف تیم مدعی فجرسپاسی برود. فجر تیمی است که با فولاد خوزستان در بالای جدول برای قهرمانی می جنگد و به نظر نمی رسد که به تیم پائین جدولی نساجی آن هم در شیراز امتیاز بدهد. این شرایط سبب شده تا تیم تراکتورسازی در این هفته های پایانی برای بقا در لیگ برتر امیدواری زیادی داشته باشد و در واقع سرنوشت این فصل را خودش تعیین کند.

ضمن اینکه تیم نساجی یک دیدار عقب افتاده هم با تیم ملوان دارد که هنوز تاریخ برگزاری این بازی مشخص نشده است.

هم اکنون تیم تراکتورسازی از 17 بازی صاحب 14 امتیاز است و تیم همسایه جدولی نساجی قائمشهر نیز از 16 بازی 13 امتیاز اندوخته است.

وضعیت تیم تراکتورسازی در لیگ برتر امیدهای کشور در شرایطی نابسامان است که کادر فنی جدید این تیم متشکل از جواد شالچی، رحیم عالی و مهدی غلامپور سه، چهار هفته قبل جای مربیان قبلی را گرفته اند. حضور این مربیان در کادر فنی تیم امید تراکتورسازی در حالی است که این تیم علیرغم تلاش ها و انجام تمرینات کارساز مربیان قبلی که در راس آنها ناصر ساعی قرار داشت، اغلب دیدارهای خود را با بداقبالی باخته و در قعر جدول قرار داشت.

تیم تراکتورسازی چهار سال پیش قهرمان لیگ برتر امید های کشور شده بود.

کد خبر 2240635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha