۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

سرپرست باشگاه ملوان مطرح کرد:

می‌خواهند برد ملوان را کمرنگ کنند/ اتفاقات بازی با استقلال در حد هو کردن بود!

می‌خواهند برد ملوان را کمرنگ کنند/ اتفاقات بازی با استقلال در حد هو کردن بود!

سرپرست باشگاه ملوان انزلی گفت: اگر اتفاقی روی سکوها در بازی با استقلال رخ داد در حد هو کردن بود نه فحش دادن؛ بعضی‌ها می‌خواهند برد ما را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناخدا حسین غلامی پس از پیروزی تیم فوتبال ملوان برابر استقلال درباره فحاشی تماشاگران ملوان به بعضی از بازیکنان استقلال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این اتفاقات بزرگنمایی می‌شود چون می‌خواهند برد ملوان را کمرنگ کنند. خود محجوب (مالک باشگاه) هم روی یکی از سکوها به عنوان تماشاگر نشسته بود و وقتی تماشاگران می‌خواستند به پژمان نوری اهانت کنند، مانع شد و گفت به من اهانت کنید نه به نوری!

وی افزود: اتفاقاتی که رخ داده در حد هو کردن بوده است نه فحش دادن! کنترل خیلی از سکوها دست ما بود و اگر دو، سه تماشاگرنما توهین می‌کنند نباید آنرا به کل تماشاگران تعمیم داد.

سرپرست باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: تمام کارهای ما روی اخلاق مداری و دینداری متمرکز است. ما برای سکوها برنامه داریم و می‌خواهیم آنرا الگوی تمام سکوهای ایران کنیم.

غلامی در پایان درباره احتمال تمدید قرارداد اسکوچیچ سرمربی ملوان هم گفت: ما مذاکرات زیادی با او انجام داده‌ایم. امروز یا فردا هم مذاکره نهایی را با وی انجام می‌دهیم. هدف ما این است که اسکوچیچ را برای فصل آینده حفظ کنیم.

تیم فوتبال ملوان روز چهارشنبه گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم استقلال را در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شکست بدهد.

کد خبر 2240658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha