۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

هشتمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی امشب برگزار می شود/ تجلیل از 44 استاد و پیشکسوت قرآنی

هشتمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی امشب برگزار می شود/ تجلیل از 44 استاد و پیشکسوت قرآنی

 هشتمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی به همراه اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی کشور و نخستین دوره مسابقات قرآنی «تلاوت» با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم، اساتید و پیشکسوتان قرآنی و مسئولان و فعالان قرآنی کشور امشب در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله كشوري رقابت‌های دومین دوره مسابقات قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان دستگاه‌های فرهنگی کشور و نخستین دوره مسابقات قرآنی «تلاوت» ویژه حافظان و قاریان قرآن کریم با حضور 258 برگزیده از اول اسفندماه، در پنج سالن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد.
 
رقابت‌های این دوره از مسابقات قرآنی «تسنیم» و «تلاوت» تا ظهر امروز دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت. با پایان یافتن رقابت‌های مسابقات قرآنی «تسنیم» و «تلاوت» برگزیدگان این مسابقات در هشتمین همایش تکریم چهره‌های قرآنی که عصر امروز، دوم اسفندماه در حوزه هنری برگزار خواهد شد، معرفی و تجلیل می‌شود.
 
در هشتمین همایش تکریم چهره‌ های قرآنی، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم، اساتید و پیشکسوتان قرآنی، قاریان، حافظان قرآن کریم و سایر مسئولان و فعالان قرآنی کشور حضور خواهند داشت.
 
مراسم اختتاحیه این همایش امشب از ساعت 19:30 آغاز و تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت. این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط وحید وکیلی، قاری بین‌ المللی کشور آغاز می‌شود، سپس مهدی قره‌ شیخ‌ لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم سخنرانی م ی‌کند.
 
اهدای جوایز نفرات اول مسابقات قرآنی «تسنیم» و «تلاوت» و تجلیل از شش مؤسسه برگزیده قرآنی ـ مردمی و همچنین اهدای جوایز چهره‌ های قرآنی، مصحح برگزیده کتابت قرآن کریم و حائزین دریافت مدرک حفظ قرآن و همچنین رتبه‌ های برتر مسابقات بین‌ المللی قرآن از دیگر بخشهای پیش‌ بینی شده برای این مراسم است.
 
همچنین در این مراسم پس از اجرای برنامه توسط گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی «اهل بیت(ع)»، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان که بیش از سه دهه فعالیت قرآنی داشته‌اند، معرفی و تکریم می‌شوند.
 
تکریم اساتید و پیشکسوتان قرآنی که ییش از چهار دهه فعالیت قرآنی داشته‌اند، از دیگر برنامه‌های این همایش است که در ادامه این بخش، نماآهنگی از آیت‌الله قرشی، استاد و پیشکسوت قرآنی نیز پخش می‌شود.
کد خبر 2240687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha