۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۹

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

پیروزی پرسپولیس برابر صبا در نیمه نخست/ پنالتی صبا از دست رفت

پیروزی پرسپولیس برابر صبا در نیمه نخست/ پنالتی صبا از دست رفت

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با پیروزی پرسپولیس به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز جمعه بین تیم‌های پرسپولیس تهران و صبای قم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

محمد عباس زاده در دقیقه 12 و رضا نورمحمدی در دقیقه 34 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در دقایق ابتدایی بازی، تیم صبا این فرصت را داشت که توسط فرید بهزادی در موقعیت تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کند ولی این فرصت از دست رفت. دقایقی بعد عباس زاده موفق شد روی پاس پیام صادقیان گل اول بازی را به ثمر برساند.

چهار دقیقه بعد از گل پرسپولیس، تیم صبا می‌توانست بازی را به تساوی بکشد ولی ضربه شوت رضا عنایتی را نیلسون دروازه بان پرسپولیس دفع کرد. عنایتی مجددا در دقیقه 24 دروازه پرسپولیس را تا آستانه باز شدن پیش برد ولی نیلسون اینبار هم ضربه سر عنایتی را دفع کرد.

فشار حملات صبا یکبار دیگر با حمله بازیکنان پرسپولیس پاسخ داده شد. رضا نورمحمدی که در این مسابقه و در غیاب سید جلال حسینی و محمد نوری بازوبند کاپیتانی را در دست داشت، روی با یک ضربه سر که از کرنر به دست آورده بود، گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه 38 یکی از بازیکنان صبا در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و علیرضا فغانی داور مسابقه این صحنه را پنالتی اعلام کرد. البته نیلسون موفق شد ضربه پنالتی رضا عنایتی مهاجم صبا را مهار کند تا فرصت کم کردن اختلاف گل‌ها برای صبا از دست برود.

تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه در ادامه کار بی نتیجه ماند و بازی در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر تمام شد.

کد خبر 2240897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha