۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۵۵

حقیقی تاکید کرد:

پرسپولیس حساس‌ترین بازی فصل را برد/ بازیکن آزادم و می‌توانم بازی نکنم

پرسپولیس حساس‌ترین بازی فصل را برد/ بازیکن آزادم و می‌توانم بازی نکنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هم اکنون بازیکن آزاد است و می‌تواند برای پرسپولیس بازی نکند، گفت: حساس‌ترین بازی این فصل را پیروز شدیم و در کورس قهرمانی ماندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حقیقی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر صبای قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم صبا برابر ما خوب بازی کرد ولی فرصت‌های ما بیشتر بود. خوشحالم که موفق شدیم حساس‌ترین بازی فصل را ببریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در کورس قهرمانی باقی مانده است، گفت: هر وقت بحث قهرمانی پیش آمد، یک مشکلی برای ما ایجاد شد. ما باید همینطور برویم جلو و بازی‌هایمان را ببریم. به قول علی دایی هر تیمی امسال 57 امتیاز بگیرد، قهرمان می‌شود. این عنوان برای ما دور از دسترس نیست.

هافبک پرسپولیس درباره قراردادش با این باشگاه که از آن به عنوان قرارداد ترکمنچای یاد می‌شود، تاکید کرد: روز اولی که به پرسپولیس آمدم، اصرار داشتم قراردادم یکسال و نیم باشد ولی به خاطر رویانیان و اصرارهای او، قراردادم را دو سال و نیم بستم. شرط من هم این بود که تا زمان حضور رویانیان بازیکن پرسپولیس باشم و بعد از رفتن رویانیان بازیکن آزاد شوم.

حقیقی ادامه داد: من الان بازیکن آزاد هستم و اگر بخواهم می‌توانم بازی نکنم ولی پرسپولیس را دوست دارم. ضمن اینکه معنای بازیکن آزاد این نیست که الان بخواهم از تیم جدا شوم. در هر صورت اگر ایران باشم گزینه اول من پرسپولیس است.

وی با بیان اینکه از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا، پیشنهاد داشته است، تصریح کرد: فعلا که در پرسپولیس هستم تا ببینم چه شرایطی پیش می‌آید.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک تیم صبای قم را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

کد خبر 2240939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha