۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵

كرمي به مهر خبر داد:

رقابت سنگنوردان 24 استان کشور در همدان

رقابت سنگنوردان 24 استان کشور در همدان

همدان – خبرگزاري مهر: رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان همدان گفت: مسابقات سنگنوردی جام فجر به ميزباني استان همدان و با حضور سنگنوردان 24 استان كشور در سالن فرهاد اين استان در حال برگزاري است.

مهدي كرمي در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در همین راستا با پیگیری های انجام شده و با همکاری ادارات، نهادها و سازمان های مرتبط، استان همدان در روزهای دوم تا نهم اسفندماه ميزبان مسابقات سنگنوردی داخل سالن بزرگسالان کشور در دو بخش بانوان و آقایان در قالب مسابقات جام فجر با شرکت ورزشكاران سنگنوردي از سراسر ايران است.

رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان همدان با بيان اينكه اولین بار پس از افتتاح امکانات جانبی، مجموعه سنگنوردی فرهاد ميزبان مسابقات سنگنوردی داخل سالن است، افزود: اين مجموعه ورزشی دارای شرایط استاندارد برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی است.

وي بيان داشت: با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون طبق روال سال های گذشته به پاس تقدیر از پیشکسوتان و قهرمانان و احترام به افتخارات کسب شده آن ها مقرر شده  تا مسابقات سنگنوردی جام فجر به پاسداشت و با تجلیل از تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شود.

كرمي اضافه كرد: همچنين مسابقات جام فجر به ميزباني همدان و با شركت 24 استان و چهار تيم مستقل از روز جمعه در حال برگزاري است.

رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان همدان عنوان داشت: اين دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقايان در سالن سنگنوردي فرهاد و با حضور 280 نفر ورزشكار برگزار مي شود.

وي در ادامه گفت: در مسابقات سنگنوردي جام فجر شركت كنندگان در دوبخش آقايان و بانوان در سه رشته سرطناب، بولدرينگ و سرعت به رقابت با يكديگر مي پردازند.

كرمي ابراز داشت: رقابت بين ورزشكاران آقا تا روز دوشنبه پنجم اسفندماه ادامه دارد و همچنين بانوان نيز از روز سه شنبه به رقابت با يكديگر مي پردازند.

رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان همدان با اشاره به اینکه همدان اسفندماه امسال میزبان چهاردهمین دوره مسابقات سنگ نوردی جام فجر و انتخابی تیم ملی مردان و زنان کشور است، عنوان داشت: رقابت های بخش مردان از دوم اسفندماه امسال با برگزاری مسابقات رشته سرطناب و بولدرینگ آغاز و در حال برگزاري است.

وی در پايان گفت: این رقابت ها در بخش مردان از دوم تا پنجم و در بخش زنان از ششم تا نهم اسفندماه امسال در سالن سنگنوردی فرهاد که پیشرفته ترین سالن این رشته ورزشی در خاورمیانه است برگزار می شود.

 

کد خبر 2241198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha