۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۳۲

دیدار رئیس فیلا با بکن باوئر؛

لالوویچ: حمایت های بکن بائر از کشتی فراموش نشدنی است

لالوویچ: حمایت های بکن بائر از کشتی فراموش نشدنی است

نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی فیلا با فرانس بکن باوئر فوتبالیست سرشناس آلمانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ائتلاف حفظ کشتی در بازیهای المپیک چهره های سرشناس زیادی به حمایت از این رشته ورزشی پرداختند که یکی از آنها فرانس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان بود. او بارها حمایت خودش را برای حفظ این رشته در بازیهای المپیک اعلام کرد و نشان داد علاقه زیادی به رشته کشتی دارد. این تعامل به حدی بود که فیلا در نوامبر سال جاری میلادی نیز بالاترین جایزه افتخاری این رشته ورزشی را به بکن باوئر اهدا کرد.

بکن باوئر که موفق شد به عنوان بازیکن ملی پوش آلمان در سال 1974 به قهرمانی جام جهانی برسد، به تازگی طی دیدار با نناد لالویچ رئیس فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) در اتریش درباره آینده این رشته ورزشی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لالویچ نیز در دیدار با این اسطوره فوتبال آلمان گفت: فرانتس بکن‌باوئر یک اسطوره و یک جنتلمن واقعی محسوب می‌شود.هیچوقت حمایت های او را از کشتی فراموش نخواهیم کرد. او وقتی از تصمیم کمیته اجرایی المپیک با خبر شد واکنش نشان داد که برای ما بسیار ارزشمند است. حمایت های او که یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می شود انگیزه بسیار خوبی برای ما بود. فیلا ، بکن باوئر را یک دوست واقعی برای کشتی می‌داند. به اینکه او از ما حمایت کرد افتخار می کنیم.

کد خبر 2241532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha