۴ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۳۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مشت فدراسیون کشتی برای ما بسته است/ دوران تکروی در داوری به پایان رسید

مشت فدراسیون کشتی برای ما بسته است/ دوران تکروی در داوری به پایان رسید

داور بین المللی و عضو شورای داوران فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری مجمع و تحول محسوس در این عرصه گفت: هنوز مشت فدراسیون کشتی همچنان برای ما بسته است و باید منتظر انتظارات متولیان فدراسیون و اختیاراتی که به ما می دهند باشیم.

عزیزالله اطاعتی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری مجمع انتخابات کمیته داوران و همچنین تشکیل شورای 5 نفره در طول سه دهه اخیر در کشتی ایران بی سابقه بوده و نفس کار، امیدوارکننده و مطلوب است، اما همچنان باید منتظر ماند و دید که فدراسیون کشتی چه اختیارات و امتیازاتی به این شورا می دهد و در مقابل، چه انتظاراتی از آن دارد.

وی در خصوص روشن شدن تکلیف رئیس و دبیر کمیته داوران نیز تصریح کرد: شورای داوران طی شور و مشورت با رئیس فدراسیون به انتخاب رئیس کمیته داوران اقدام خواهد کرد و رئیس بعدی نیز باید دبیر کمیته را انتخاب کند. البته تمامی این فرایند خواسته خود داوران بوده تا این جامعه از پایین ترین سطح داخلی و خارجی خود به بالاترین سطح برسد. شورای داوری حافظ منافع داوران کشتی ایران خواهد بود که این روند در طول سالیان اخیر وجود نداشت.

داور بین المللی کشتی در پاسخ به این سوال که آیا با فرایند اخیر موافق هستید یا خیر گفت: به اتفاقات اخیر بسیار خوشبین هستم و معتقدم هم اکنون عواملی سکان دار فدراسیون کشتی هستند که خودشان از این خانواده محسوب می شوند و دستی بر آتش داشتند.ما در دوران روسای قبلی هیچگاه چنین روندی در کمیته داوران نداشتیم و همواره فردی به عنوان رئیس منصوب می شد تا با هر سلیقه ای که داشت به امور داوری کشتی رسیدگی کند؛ حال می خواست این برخورد کاملا شخصی و سلیقه ای باشد و چه منطقی و عادلانه!

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون کشتی در خاتمه ادامه داد: مطمئنا اگر سطح داوری داخلی ما ضعیف باشد و مهره های کاردان و باتجربه از صحنه خارج شوند، آثار مخرب آن در سطوح مختلف کشتی هم دیده خواهد شد و غیر مستقیم بر سطح فنی کشتی نیز تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه همچنان منتظریم تا طی نشستی با رئیس فدراسیون کشتی به اهداف و انتظارات طرفین پی ببریم و گام مثبتی در جهت رشد و اعتلای داخلی و رون مرزی داوری کشتی ایران برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات شورای داوران فدراسیون کشتی صبح روز پنجشنبه گذشته با حضور داوران بین المللی سراسر کشور برگزار شد که در پایان علی اکبر طهماسبی از تهران با 63 رای، ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی با57 رای، عزیزالله اطاعتی از تهران با 50 رای، اردوان صاحب از خوزستان با 44 رای و سید علی سید گرمرودی از اردبیل با 41 رای به عنوان اعضای اصلی شورای داوران کشور انتخاب شدند.

کد خبر 2241628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha