۳ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۱۱

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛

کاروان سپاهان با پرواز اختصاصی به قطر می‌رود/ آغاز تمرینات السد

کاروان سپاهان با پرواز اختصاصی به قطر می‌رود/ آغاز تمرینات السد

کاروان تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای برگزاری نخستین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر صبح دوشنبه با پروازی اختصاصی به قطر می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، کاروان تیم فوتبال سپاهان ایران ساعت 10:30 دقیقه صبح دوشنبه و با پروازی اختصاصی از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان راهی شهر دوحه قطر می‌شود تا نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری را برابر تیم السد برگزار کنند.

در این خصوص آخرین جلسه تمرینی سپاهانی‌ها پیش از سفر به قطر یکشنبه در زمین جروکان برگزار می‌شود و این تیم اصفهانی دو جلسه تمرینی را هم در قطر خواهد شد. شاگردان کرانچار دوشنبه شب در شهر دوحه مهمترین تمرین خود پیش از دیدار با السد را برگزار کرده و ساعت 19 سه‌شنبه هم آخرین تمرین خود را در زمین محل برگزاری مسابقه یعنی ورزشگاه جاسم بن حمد انجام خواهند داد.

از سوی دیگر تمرینات تیم فوتبال السد قطر پس از یک روز تعطیلی از عصر امروز مجددا آغاز شد. این تیم روز پنجشنبه و در هفته بیست و یکم لیگ قطر برابر الخور به پیروزی 4 بر 2 دست یافته بود.

تیم فوتبال سپاهان ایران ساعت 19 روز چهارشنبه هفته جاری نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برابر السد قطر برگزار کرده و بلافاصله بعد از اتمام آن مسابقه، با پروازی مستقیم به اصفهان برمی‌گردند.

کد خبر 2241703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha