۳ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۱۳

حسینی مطرح کرد:

سرخابی‌ها خصوصی نشوند، وزیر را به مجلس می‌کشیم/ نیاز به ورود در بحث فساد نیست

سرخابی‌ها خصوصی نشوند، وزیر را به مجلس می‌کشیم/ نیاز به ورود در بحث فساد نیست

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید وزیر ورزش را در صورت خصوصی نکردن استقلال و پرسپولیس به مجلس می‌کشد. وی همچنین گفت: نه تنها استقلال و پرسپولیس بلکه باید تمام تیم‌های دولتی خصوصی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهادی حسینی پیش از مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی درباره احتمال استیضاح وزیر ورزش در مجلس به خاطر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: قانون می‌گوید استقلال و پرسپولیس باید خصوصی‌سازی شوند و نمی‌شود بیش از این معطل کرد.

وی افزود: نه تنها استقلال و پرسپولیس بلکه باید تمام تیم‌های دولتی خصوصی شوند. ما مخالف کمک به استقلال و پرسپولیس نیستیم ولی باید قانون هم اجرا شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش افزود: 20 سال است که می‌گوییم برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس عجله می‌کنیم، در حالی هیچ عجله‌ای نبوده است. فرصت وزیر ورزش و جوانان برای خصوصی‌سازی مشخص است و اگر ما ببینیم وزیر دارد قانون را اجرا می‌کند و استقلال و پرسپولیس را خصوصی می‌کند، فرصت بیشتری به او می‌دهیم.

وی از جلسه فراکسیون ورزش با فراکسیون بودجه خبر داد و افزود: مجلس نهادی نیست که بتواند مستقیم به تیم ملی و فدراسیون فوتبال کمک کند ولی می‌تواند توصیه‌هایی را انجام بدهد. فراکسیون ورزش جلسه‌ای را در وزارتخانه با تمام اعضای فراکسیون بودجه و همچنین وزیر برگزار کرد و راهکارهایش را ارائه داد.

حسینی در پایان درباره بحث فساد در فوتبال و کشیده آن به مجلس هم گفت: اعتقاد من این است که فساد در آن حد که می‌گویند نیست و به صورت محدود در فوتبال وجود دارد. به همین خاطر نیاز به دخالت مجلس نیست.

کد خبر 2241705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha